Συλλογές
Τίτλος Η εφαρμογή του AR στο relationship digital marketing
Εναλλακτικός τίτλος The application of AR in relationship digital marketing
Δημιουργός Αποστολάκη, Ζαχαρούλα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Μούρτος, Ιωάννης
Βρεχόπουλος, Αδάμ
Φραϊδάκη, Αικατερίνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 81σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10052
Περίληψη The purpose of this diploma thesis is to examine to what extent users are familiar with the concept of AR and to what extent they can integrate this technology into their purchasing process. At the beginning of the work, all the concepts of Digital Marketing and AR will be understood, but also how they can be connected in order to create a successful marketing strategy. Giving the corresponding examples of some companies that have succeeded. Afterwards, the research will be conducted using a questionnaire, to examine the influence that augmented reality has on the customer's relationship with the company and to what extent the users are willing to include it in their daily life and in their culture companies. Finally, the diploma thesis will be completed with the conclusions, limitations and suggestions that came out of the research.
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εξετάσει κατά ποσό οι χρήστες είναι εξοικειωμένοι με την έννοια του AR και κατά πόσο μπορούν να εντάξουν την τεχνολογία αυτή στην αγοραστική τους διαδικασία. Στην αρχή της εργασίας θα γίνουν κατανοητές όλες οι έννοιες του Digital Marketing και του AR, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να συνδεθούν με σκοπό να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ. Δίνοντας και τα αντίστοιχα παραδείγματα κάποιων εταιρειών, που τα έχουν καταφέρει. Στην συνέχεια θα ακολουθήσει η διεξαγωγή της έρευνας, που έγινε με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου, για να εξεταστεί η επιρροή, που έχει η επαυξημένη πραγματικότητα στην σχέση του πελάτη με την εταιρεία και κατά πόσο είναι διατεθειμένοι να την εντάξουν μέσα στην καθημερινότητά τους οι χρήστες και στην κουλτούρα τους οι εταιρείες. Τέλος η εργασία θα ολοκληρωθεί με τα συμπεράσματα, τους περιορισμούς και τις προτάσεις που βγήκαν μέσα από την έρευνα.
Λέξη κλειδί Μάρκετινγκ σχέσεων
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Επαυξημένη πραγματικότητα
Ηλεκτρονικές αγορές
Digital marketing
Relationship marketing
Augmented reality
Online shopping
Διαθέσιμο από 2023-02-16 19:29:07
Ημερομηνία έκδοσης 26-06-2022
Ημερομηνία κατάθεσης 2023-02-16 19:29:07
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/