Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η αντίδραση της αγοράς, στην επωνυμία του εταιρικού ή εμπορικού διακριτικού τίτλου της εταιρίας με την προσθήκη σε αυτόν του όρου blockchain, bitcoin ή γενικότερα του όρου crypto |
Εναλλακτικός τίτλος |
The market's reaction to the addition in brand name of the company or commercial title of the company with the terms "blockchain", "bitcoin" or "crypto" in general term |
Δημιουργός |
Καπετάνος, Χρυσόστομος |
Συντελεστής |
Λελεδάκης, Γεώργιος Τσεκρέκος, Ανδριανός Ρομπόλης, Λεωνίδας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
109σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10059 |
Περίληψη |
Το 2008, (S.Nakamoto) στο αρθρο του περιγράφει το Bitcoin το οποίο επέτρεπε την απευθείας διενέργεια συναλλαγών χωρίς να διαμεσολαβεί κανενας. Αυτό ήταν η αρχη του ορου «blockchain» του «κρυπτο» και των δυνατοτητων του . Με την αναπτυξη αυτή και την εισαγωγη των Altcoins στο συνολο του χωρου του, blockchain εν γεννη , παρασύρουν τους επενδυτες οι οποίοι μη εχοντας την γνώση τι σημαινουν οι όροι , την χρησιμοτητα τους , και θελοντας οι επενδύσεις τους να στοχοποιουν σε εταιρείες που μεταρρυθμιζουν, καινοτομουν ή θεωρητικα να πιστευουν ότι μεταρρυθμιζουν και καινοτομουν θέτουν τα κεφάλαια τους σε επιχειρησεις με μόνο κριτηριο την επωνυμια της επιχειρησης και εάν αυτή φέρει τον ορο blockchain, crypto κ.α. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας: Οι εταιρείες που εισαγουν στο όνομά, τους παραπάνω όρους εάν πραγματοποιήσαν υψηλοτερες αποδόσεις από τις αναμενόμενες αποδόσεις , σε σχέση με τις εταιρείες που άλλαξαν το όνομά τους χωρίς την προσθήκη. Αρχικά αναλύω την υπάρχουσα αρθρογραφία και βιβλιογραφία για το θέμα, αναλυοντας τα δεδομένα, τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιησαν οι ερευνητές. Εν συνεχεία, συγκεντρώθηκαν τα στοιχεια μελέτης που περιλαμβάνουν ενα δείγμα εταιρειών που άλλαξαν το όνομα τους εντός της προηγουμενης οκταετίας σε σχεση με το εάν πρόσθεσαν έναν εκ των ανω brands, στο όνομά τους. Επεξεργαστικα, τα δεδομένα με την μέθοδο των Abnormal Returns, που υπολογίζει τα μη αναμενόμενα κέρδη αιτία ενός συμβάντος. Εν κατακλείδι, ποσοτικοποίησα την επίδραση της αλλαγής του ονόματος στις αποδόσεις, μέσω ενός γραμμικού μοντέλου . Συμπερασματικά το σύνολο των αποτελεσμάτων μου, συμφωνούν με την τάση των αρθρων και των μελετων, στο ότι δηλαδή να γίνει αποδεκτή η αρχική ερευνητική υπόθεση, ότι πράγματι οι εταιρείες που εισάγουν στο όνομά τους τα brands των τεχνολογικών όρων επιστρέφουν υψηλότερες αποδόσεις, οι οποίες όσο ποιο κόντα στην αλλαγή είμαστε τόσο ποιο έντονες είναι, ενώ όσο απομακρινόμαστε από το συμβάν τόσο εξασθενεί η επίδραση αυτή. Ιn 2008, (S.Nakamoto) in his article describes Bitcoin which allowed direct transactions without any intermediary. This was the origin of the term "blockchain" of "crypto" and its possibilities. With this development and the introduction of Altcoins in its entire space, blockchain in nature, they seduce investors who, not having the knowledge of what the terms mean, their usefulness, and wanting their investments to target companies that reform, innovate or theoretically believing that they are reforming and innovating, they put their funds into businesses with the sole criterion of the name of the business and if it bears the term blockchain, crypto, etc.Purpose of this thesis: The companies that inserted in their name, the above conditions if they realized higher returns than the expected returns, in relation to the companies that changed their name without the addition. First, I analyze the existing articles and literature on the subject, analyzing the data, the methodologies used by the researchers.Subsequently, the study data was gathered which includes a sample of companies that changed their name within the previous eight years regarding whether they added one of the above brands to their name. Processing, the data with the method of Abnormal Returns, which calculates the unexpected profits due to an event. In conclusion, I quantified the effect of the name change on returns, through a linear regression model. In conclusion, all of my results agree with the trend of the articles and studies, that is to accept the original research hypothesis, that indeed the companies that introduce the brands of technological terms in their name return higher returns, which the more the closer we are to the change, the more intense it is, while the further away we are from the event, the weaker this effect |
Λέξη κλειδί |
Συμβάν Επωνυμία Υψηλότερη απόδοση Κρυπτονόμισμα Γραμμική παλινδρόμηση Blockchain Bitcoin Crypto Abnormal returns Brand Name |
Διαθέσιμο από |
2023-02-16 00:07:55 |
Ημερομηνία έκδοσης |
31-01-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-02-16 00:07:55 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |