Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η εμπειρία του ψηφιακού νομάδα και κρουαζιέρα |
Εναλλακτικός τίτλος |
Digital nomad experience and cruising |
Δημιουργός |
Σιρινίδη, Αναστασία |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Σιώμκος, Γεώργιος Ιωαννίδης, Αντώνιος Καρδαράς, Δημήτριος Σταυριανέα, Αικατερίνη |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
103σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10065 |
Περίληψη |
The purpose was to identify and analyze the customer persona of a digital nomad and determine the key drivers the cruise industry should adopt to be successful in this market. To achieve the goal, a quantitative survey was conducted with the participation of (N=260) digital nomads who were approached online through various groups of digital nomads around the world.The survey results showed that the most important factor that motivates digital nomads for their trips is to be independent, and they seem to plan their trip about 3-4 months in advance. They stay in one place for an average of 3-4 weeks and usually work 6-8 hours. The most important factor influencing their decision to live in a certain city or country is reliable internet connectivity, while the most important challenge they consider is the cost of living. They are mainly active with cultural activities and the rental price is the most important factor of a good workplace.The majority of participants find the cruise very attractive. However, the factors that determine their decision to join a cruise as digital nomads are: connectivity, passenger safety, destination attractions, cruise price, itinerary, quality of food on board, workplaces on board ships (libraries/cafes/lounges) and the quality of services on board. Finally, in terms of the needs that require to be covered on a cruise are: connectivity, medical center on board, passenger safety, electrical outlets, fitness and health facilities, cleanliness consistency, staff behavior, air-conditioned cabin layout, the helpfulness of the staff and the quality of food and drink on board.In conclusion the research results highlight the key drivers that the cruise industry should adopt to be successful in this market. Σκοπός ήταν ο προσδιορισμός και η ανάλυση του προφίλ του πελάτη ενός ψηφιακού νομά και ο καθορισμός των βασικών μοχλών που θα πρέπει να υιοθετήσει η βιομηχανία κρουαζιέρας για να είναι επιτυχημένη σε αυτήν την αγορά. Για να επιτευχθεί ο σκοπός διεξαχθεί ποσοτική έρευνα με συμμετοχή (Ν=260) ψηφιακών νομάδων οι οποίοι προσεγγίστηκαν διαδικτυακά μέσα από διάφορες ομάδες ψηφιακών νομάδων ανά τον κόσμο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι ο σημαντικότερος παράγοντας που παρακινεί τους ψηφιακούς νομάδες για τα ταξίδια τους είναι να είναι ανεξάρτητοι, ενώ φαίνεται να προγραμματίζουν το ταξίδι τους περίπου 3-4 μήνες πριν. Παραμένουν σε ένα μέρος κατά μέσο όρο 3-4 εβδομάδες και εργάζονται συνήθως 6-8 ώρες. Ως σημαντικότερο παράγοντα που επηρεάζει την απόφασή τους να ζήσουν σε μια συγκεκριμένη πόλη ή χώρα είναι η αξιόπιστη συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο ενώ ως σημαντικότερη πρόκληση θεωρούν το κόστος ζωής. Δραστηριοποιούνται κυρίως με πολιτισμικές δραστηριότητες και η τιμή ενοικίασης αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα ενός καλού εργασιακού χώρου. Το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων θεωρεί την κρουαζιέρα πολύ ελκυστική. Ωστόσο οι παράγοντες που καθορίζουν την απόφασή τους να συμμετάσχουν σε μία κρουαζιέρα ως ψηφιακοί νομάδες είναι: η συνδεσιμότητα, η ασφάλεια των επιβατών, τα αξιοθέατα προορισμού, η τιμή της κρουαζιέρας, το δρομολόγιο, η ποιότητα φαγητού επί του σκάφους, οι χώροι εργασίας επί του σκάφους (βιβλιοθήκες/καφετέριες/σαλόνια) και η ποιότητα υπηρεσιών επί του πλοίου. Τέλος όσον αφορά τις ανάγκες που απαιτούν να καλύπτονται σε μία κρουαζιέρα είναι: η συνδεσιμότητα, το ιατρικό κέντρο επί του σκάφους, η ασφάλεια των επιβατών, οι ηλεκτρικές πρίζες, οι εγκαταστάσεις γυμναστικής και υγείας, η συνέπεια καθαριότητας, η συμπεριφορά του προσωπικού, η κλιματιζόμενη διάταξη καμπίνας, η βοήθεια του προσωπικού και η ποιότητα φαγητού και ποτών επί του σκάφους. Συμπερασματικά τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν τους βασικούς μοχλούς που θα πρέπει να υιοθετήσει η βιομηχανία κρουαζιέρας για να είναι επιτυχημένη σε αυτήν την αγορά. |
Λέξη κλειδί |
Ψηφιακός νομάς Εμπειρία Κρουαζιέρα Χαρτογράφηση Digital nomad Experience Cruising Mapping |
Διαθέσιμο από |
2023-02-18 19:01:13 |
Ημερομηνία έκδοσης |
14-02-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-02-18 19:01:13 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |