Συλλογές
Τίτλος Η επίδραση των web atmospherics στην ικανοποίηση και την προσήλωση των πελατών
Εναλλακτικός τίτλος The effect of web atmospherics on customer satisfaction and loyalty
Δημιουργός Πανταζοπούλου, Αλεξάνδρα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σιώμκος, Γεώργιος
Καρδαράς, Δημήτριος
Καπερώνης, Σταύρος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 101σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10100
Περίληψη The present study examines the relationship between web atmospherics and consumer loyalty and satisfaction, focusing on the case of Perfect Toys. Following the literature review, a quantitative survey was conducted with questionnaires, which showed that there was a strong correlation between customer satisfaction with the company's web atmospherics and customer engagement with it, confirming the literature review.
Η παρούσα μελέτη, εξέτασε τη σχέση των web atmospherics και της προσήλωσης και της ικανοποίησης των καταναλωτών, εστιάζοντας στην περίπτωση της επιχείρησης Perfect Toys. Κατόπιν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγια, η οποία ανέδειξε ότι υπήρχε ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της ικανοποίησης των πελατών από τα web atmospherics της επιχείρησης και της προσήλωσης των πελατών σε αυτή, επιβεβαιώνοντας τη βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Λέξη κλειδί Ατμόσφαιρα ηλεκτρονικού καταστήματος
Ικανοποίηση πελάτη
Προσήλωση πελάτη
Web atmospherics
Customer satisfaction
Customer loyalty
Διαθέσιμο από 2023-02-20 23:03:52
Ημερομηνία έκδοσης 06-02-2023
Ημερομηνία κατάθεσης 2023-02-20 23:03:52
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/