Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Κοινωνική επιχειρηματικότητα: σχηματισμός προθέσεων για ανάληψη κοινωνικής επιχειρηματικής δράσης. Η περίπτωση της Ελλάδας |
Εναλλακτικός τίτλος |
Social entrepreneurship: the formation of intention for undertaking social entrepreneurial activity. The case of Greece |
Δημιουργός |
Κορωναίος, Παναγιώτης |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Πουλούδη, Αθανασία Ντέλιου, Κλεοπάτρα Βουδούρη, Ειρήνη |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
66σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10136 |
Περίληψη |
The beginning of the 21st century characterized by humanity’s propensity for change. For the first time, an ongoing public concern about wrong past choices raised, leading societies to emphasize in a more sustainable future. In that context emphasis being placed in alternative models of production such as social entrepreneurship. This research paper aims to reveal the factors which affect social entrepreneurship intention formation in Greece, using a model based on the theory of planned behavior. Firstly, a brief bibliographic overview is made focusing on important definitions and trends of the phenomenon. Then the effects of empathy, attitude towards risk as well as self-efficacy on social entrepreneurial intention are examined as well as the relationship of the dependent variable with certain demographic factors. In conclusion there is a verification of the theoretical model however more research should be done in order to understand the relationship between the independent variables with social entrepreneurial intention. Moreover, the research paper highlights the need of conducting further research to identify unknown factors which have positive relationship and affect social entrepreneurial intentions. Η αυγή του 21ου αιώνα χαρακτηρίζεται από την τάση της ανθρωπότητας για αλλαγή. Για πρώτη φορά στον δημόσιο βίο τίθενται θέματα, τα οποία θίγουν τα κακώς κείμενα του παρελθόντος και εστιάζουν σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Σε αυτό το πλαίσιο δίνεται έμφαση σε εναλλακτικά παραγωγικά μοντέλα, όπως η κοινωνική επιχειρηματικότητα. Στόχος της παρούσας ερευνητικής προσπάθειας είναι η διενέργεια έρευνας σχετικά με τους παράγοντες που επιδρούν και επηρεάζουν την πρόθεση για ανάληψη κοινωνικής επιχειρηματικής δράσης στον ελλαδικό χώρο, μέσω της χρήσης ενός μοντέλου που βασίζεται στη θεωρία της προσχεδιασμένης συμπεριφοράς. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη βιβλιογραφική επισκόπηση εστιάζοντας σε σημαντικούς ορισμούς, αλλά και στις τάσεις που επικρατούν στην έρευνα του φαινομένου. Έπειτα εξετάζονται οι επιδράσεις της ενσυναίσθησης, της στάσης απέναντι στο ρίσκο, καθώς και της αυτοαποτελεσματικότητας στην κοινωνική επιχειρηματική πρόθεση, αλλά και η σχέση ορισμένων δημογραφικών παραγόντων με αυτή. Ολοκληρώνοντας αποδεικνύεται η επαλήθευση του θεωρητικού μοντέλου που σχηματίστηκε, με έμφαση στη θεωρία της προσχεδιασμένης συμπεριφοράς, καθώς και η ανάγκη για περαιτέρω μελέτη των σχέσεων μεταξύ ορισμένων μεταβλητών και της πρόθεσης. Επίσης, αναδεικνύεται η ανάγκη για ανάδειξη περισσοτέρων παραγόντων, οι οποίοι σχετίζονται με τις κοινωνικές επιχειρηματικές προθέσεις. |
Λέξη κλειδί |
Κοινωνικές επιχειρηματικές προθέσεις Θεωρία προσχεδιασμένης συμπεριφοράς Kοινωνική επιχειρηματικότητα Ενσυναίσθηση Αυτοαποτελεσματικότητα Social entrepreneurship Social entrepreneurial intentions Theory of planned behavior Empathy Self-efficacy |
Διαθέσιμο από |
2023-03-03 18:35:54 |
Ημερομηνία έκδοσης |
31-01-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-03-03 18:35:54 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |