Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Μελέτη επηρεασμού της συμπεριφοράς των καταναλωτών από την ύπαρξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης |
Εναλλακτικός τίτλος |
Study of how consumer behaviour is affected by the existence of social media |
Δημιουργός |
Αμιράλης-Κατσαρός, Πέτρος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Παναγιωτοπούλου, Λήδα Σαλαβού, Ελένη Ήντουνας, Κωνσταντίνος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
101σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10220 |
Περίληψη |
The study of consumer behavior is a major scientific field of study in Marketing science. The main objective is the investigation of the ways in which the consumer makes his purchasing decisions and what are the factors that influence the way in which these decisions are made. That is, the behavior of the consumer is studied before, during and after the purchase. An attempt is made to answer questions such as why the consumer chooses a product over another, how he uses it to satisfy his needs and desires and finally how he evaluates this product after purchase and use. The concept of consumer behavior includes concepts such such as the process of making purchase decisions, modern lifestyle, motivation from the external environment and learning theories. In modern life, the development of social networks has changed the way people operate, communicate and interact. Advertising has opened a new world, as social networks come to replace old channels that were used to promote and advertise products and services. This paper analyzes the impact of social networks on consumer behavior, as a new factor influencing it. Through conducting quantitative research on users of social networks, useful conclusions are drawn about the extent and manner of their impact on modern consumer choices Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις και ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η λήψη αυτών των αποφάσεων. Δηλαδή, γίνεται μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή πριν, κατά την διάρκεια αλλά και μετά την αγορά. Γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν ερωτήματα όπως γιατί ο καταναλωτής επιλέγει ένα προϊόν έναντι κάποιου άλλου, πως το χρησιμοποιεί για την ικανοποίηση των αναγκών του και των επιθυμιών του και τέλος πως αξιολογεί το αγαθό αυτό μετά την αγορά και τη χρήση του. Στη προσέγγιση της εννοίας της συμπεριφοράς του καταναλωτή, περιλαμβάνονται διάφορες εννοείς, όπως η διαδικασία λήψης των αγοραστικών αποφάσεων, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, η παρακίνηση από το εξωτερικό του περιβάλλον και οι θεωρίες μάθησης. Στη σύγχρονη ζωή, η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτυών, έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα δραστηριοποιούνται, επικοινωνούν και αλληλοεπιδρούν. Η διαφήμιση έχει αποκτήσει ένα νέο κόσμο, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται να αντικαταστήσουν παλιά κανάλια που χρησιμοποιούνταν για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων και υπηρεσιών. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η επίδραση που έχουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, ως ένας νέος παράγοντας που την επηρεάζει. Μέσα από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας σε χρήστες των κοινωνικών δικτυών, προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα για το βαθμό και τον τρόπο επίδρασής τους στις σύγχρονες καταναλωτικές επιλογές. |
Λέξη κλειδί |
Καταναλωτική συμπεριφορά Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Καταναλωτές Διάδοση από στόμα σε στόμα Consumers Consumer behaviour Social media Word of Mouth (WoM) |
Διαθέσιμο από |
2023-03-15 19:28:58 |
Ημερομηνία έκδοσης |
06-03-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-03-15 19:28:58 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |