Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η επιρροή των social media και των influencers στο destination marketing |
Εναλλακτικός τίτλος |
The influence of social media and influencers on destination marketing |
Δημιουργός |
Καψιώτη, Ελένη |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Παινέσης, Γρηγόριος Ρεπούσης, Παναγιώτης Δρόσος, Δημήτριος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
129σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10268 |
Περίληψη |
The objectives of this study are to determine the influence of social media and the effect of the sub-dimensions of source credibility (attractiveness, credibility and expertise) on users' travel intention. Empirical quantitative research was conducted on 378 people who use social media to plan a trip and data were collected through questionnaires distributed online. Regarding the structure of the present research, Chapter 1 describes the topic that this study deals with. Next is chapter 2 of the bibliographic review, where it includes concepts related to tourism, the dominant social media, the role of social media and influencers in tourism, as well as the research hypotheses concerning trust, the degree of involvement and the usefulness of social networks, the influence of social media on travel intention of users, as well as the influence of the sub-dimensions of source credibility "attractiveness, trustworthiness and expertise" of travel influencers on travel intention. Chapter 3 presents the research methodology. Then, in chapter 4, the data collected are analyzed, the demographics of the sample and the attitude of the respondents towards social media and influencers are determined, as well as the hypotheses of the study are tested. Finally, chapter 5 gathers the results of this research, the practical implications of the findings in the industry, the limitations that existed and possible suggestions for future research. Οι στόχοι αυτής της μελέτης είναι να προσδιοριστούν η επιρροή των social media και η επίδραση των υποδιαστάσεων της αξιοπιστίας της πηγής (ελκυστικότητα, αξιοπιστία και τεχνογνωσία) στην ταξιδιωτική πρόθεση των χρηστών. Πραγματοποιήθηκε εμπειρική ποσοτική έρευνα σε 378 άτομα, που χρησιμοποιούν τα social media για να προγραμματίσουν κάποιο ταξίδι τους και συλλέχθηκαν δεδομένα, μέσω ερωτηματολογίων, τα οποία διανεμήθηκαν διαδικτυακά. Όσον αφορά τη δομή της παρούσας έρευνας το Κεφάλαιο 1 περιγράφει το θέμα που ασχολείται η παρούσα μελέτη και έπεται το κεφάλαιο 2 της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Περιλαμβάνει έννοιες σχετικές με τον τουρισμό, τα επικρατέστερα social media, το ρόλο των social media και των influencers στον τουρισμό, καθώς και τις υποθέσεις της έρευνας που αφορούν την εμπιστοσύνη, το βαθμό συμμετοχής και τη χρησιμότητα των κοινωνικών δικτύων, την επιρροή των social media στην ταξιδιωτική πρόθεση των χρηστών, όπως και την επίδραση των υποδιαστάσεων της αξιοπιστίας της πηγής «ελκυστικότητα, αξιοπιστία και τεχνογνωσία» των ταξιδιωτικών influencers στην πρόθεση ταξιδιού. Στο κεφάλαιο 3 παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας, ενώ στο κεφάλαιο 4 γίνονται αναλύσεις των δεδομένων που συλλέχθηκαν, προσδιορίζονται τα δημογραφικά στοιχεία του δείγματος, η στάση των ερωτηθέντων απέναντι στα social media και τους influencers και ελέγχονται οι υποθέσεις της μελέτης. Τέλος, το κεφάλαιο 5 συγκεντρώνει τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, τις πρακτικές προεκτάσεις που έχουν τα ευρήματα στον κλάδο, τους περιορισμούς που υπήρξαν και πιθανές προτάσεις για μελλοντικές έρευνες. |
Λέξη κλειδί |
Μάρκετινγκ προορισμού Επηρεαστές Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Τουρισμός Ταξιδιωτική πρόθεση Tourism Social media Destination marketing Influencers Travel intention |
Διαθέσιμο από |
2023-03-29 11:25:26 |
Ημερομηνία έκδοσης |
15-03-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-03-29 11:25:26 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |