Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Marketing plan στην εταιρία οινοποιίας: οινοποιητική Μονεμβασίας Γιώργος Τσιμπίδης |
Εναλλακτικός τίτλος |
Marketing plan for Tsimpidis Winery |
Δημιουργός |
Τσατσαρώνη, Μαρία |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Σκαρμέας, Διονύσιος Αργουσλίδης, Παρασκευάς Σταθακόπουλος, Βλάσιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
144σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10321 |
Περίληψη |
My dissertation focused on the data of a family business of Wine making Monemvasia - George Tsimpidis. The main goal of the work is to prepare a complete business plan for the case study company, adapted to the needs of the Greek economic reality. In the context of the present work, the winemaking industry in general was first examined and some general information about the company under study was initially given. Then, there was a greater specialization concerning the winery in Greece, which was essentially a generalized sect oral study, after examining, among others, the active winemaking companies in Greece, the possibilities of a new entry of a company in this sector, but also the rapidly rising phenomenon of wine tourism in Greece. Specifically, the general data of the company were given, the product portfolio, the financial data of the company and its human resources were presented. The study was focused at the analysis of the company external environment through a Pest analysis and a Porter 5-force analysis. The citation of the data of the company and the external environment was the trigger to compile a SWOT and TOWS analysis for the study company, in order to outline the general strategy framework that the company must follow in the near future. The first element that was examined in the business plan that was prepared was the market research. All of the above were performed by statistical processing of primary data using various techniques, such as t-test and Anova Analysis. The marketing plan developed included setting goals, selecting the marketing mix, pricing goals, promoting on various social media, creating agreements with technology partners, etc.Finally, the conclusions of the work were drawn, in relation to whether the study company can follow this plan, what will be its benefits and its expected course. Here are some suggestions for future research. Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώθηκε στα δεδομένα μιας οικογενειακής επιχείρησης της Οινοποιητικής Μονεμβασίας- Γιώργος Τσιμπίδης. Ο κεντρικός στόχος της εργασίας είναι να καταρτιστεί ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο για την εταιρία της μελέτης περίπτωσης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της ελληνικής οικονομικής πραγματικότητας. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας καταρχήν εξετάστηκε ο κλάδος της οινοποιίας γενικά και δόθηκαν αρχικά ορισμένα γενικά στοιχεία για την εταιρία που μελετάται. Κατόπιν, έγινε μεγαλύτερη εξειδίκευση που αφορούσε την οινοποιία στην Ελλάδα, η οποία αποτέλεσε επί της ουσίας και μια γενικευμένη κλαδική μελέτη, αφού εξετάστηκαν εκτός των άλλων οι ενεργές εταιρίες οινοποιίας στην Ελλάδα, οι δυνατότητες νέας εισόδου μιας εταιρίας σε αυτόν τον κλάδο, αλλά και το ταχέως ανερχόμενο φαινόμενο του οινοτουρισμού στην Ελλάδα. Ακόμα δόθηκαν τα γενικά στοιχεία της εταιρίας, παρουσιάστηκε το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας και το ανθρώπινο δυναμικό της. Κατόπιν η εργασία κινήθηκε στην κατεύθυνση της ανάλυσης του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρίας διαμέσω μιας ανάλυσης Pest και ανάλυσης 5 δυνάμεων του Porter. Η παράθεση των στοιχείων της εταιρίας αλλά και του εξωτερικού περιβάλλοντος αποτέλεσε το έναυσμα για να καταρτισθεί μια ανάλυση SWOT και TOWS για την εταιρία μελέτης, ούτως ώστε να χαραχθεί το γενικό πλαίσιο στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει στο προσεχές μέλλον η επιχείρηση. Το πρώτο στοιχείο που εξετάστηκε στο επιχειρηματικό σχέδιο που καταρτίσθηκε ήταν η έρευνα αγοράς.Όλα τα παραπάνω εκτελέσθηκαν με στατιστική επεξεργασία των πρωτογενών δεδομένων με χρήση διαφόρων τεχνικών, όπως το t-test και η Anova Analysis. Το σχέδιο marketing που καταρτίσθηκε περιλάμβανε τον καθορισμό των στόχων, την επιλογή του μίγματος μάρκετινγκ, τους τιμολογιακούς στόχους, την προβολή στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την δημιουργία συμφωνιών με τεχνολογικούς συνεργάτες κλπ Τέλος, εξάχθηκαν τα συμπεράσματα της εργασίας, σε σχέση με το αν η εταιρία μελέτης μπορεί να ακολουθήσει το εν λόγω σχέδιο, ποια θα είναι τα οφέλη της και η αναμενόμενη πορεία της. |
Λέξη κλειδί |
Wine tourism Market research Competition Target group Winery Οινοτουρισμός Έρευνα αγοράς Ανταγωνισμός Ομάδα-στόχος Οινοποιείο |
Διαθέσιμο από |
2023-04-04 14:08:41 |
Ημερομηνία έκδοσης |
16-03-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-04-04 14:08:41 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |