Συλλογές
Τίτλος Εταιρική εικόνα στον B2B κλάδο media monitoring & analysis: μελέτη περίπτωσης: Clip News ΑΕ
Εναλλακτικός τίτλος Corporate image in media monitoring & analysis B2B sector: the case of Clip News SA
Δημιουργός Σταυροπούλου, Κωνσταντίνα
Συντελεστής Σκαρμέας, Διονύσιος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Αργουσλίδης, Παρασκευάς
Σταθακόπουλος, Βλάσιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 93σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10332
Περίληψη This thesis aims to explore the complicated concept of corporate image, the factors that affect its formation process, and its potential consequences on customer behaviour. Emphasis is given to the corporate image in B2B (business-to-business) markets, for which scientific research is relatively limited in comparison to that of consumer products or services. The case study focuses on a Greek company that provides media monitoring and analysis services. This sector has been rapidly growing over the past decade due to the evolution of internet and social media networks, along with artificial intelligence (AI), machine learning, and analytics. Media data from various sources, especially user-generated content, offer significant insights for communication and marketing professionals, as they help them identify consumer trends, handle negative publicity crises, and compare with competition. In this context, this thesis contributes to research by investigating and measuring the determinants that contribute to the formation of a strong corporate image in a specific B2B sector, which has mainly been studied from a computer science and technology perspective. Additionally, an attempt is made to explore and measure the consequences that an influential image may ultimately have on the behaviour of corporate clients, with the goal of maintaining or increasing sales and market share.
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης της πολύπλοκης έννοιας της εταιρικής εικόνας, των παραγόντων που τη διαμορφώνουν, καθώς και των δυνητικών συνεπειών αυτής στη μετα-αγοραστική συμπεριφορά των πελατών. Η εργασία εστιάζει σε εξειδικευμένο κλάδο παροχής υπηρεσιών που δραστηριοποιείται σε business-to-business (B2B) περιβάλλον, για το οποίο η επιστημονική βιβλιογραφία παρουσιάζεται αρκετά πιο περιορισμένη, σε σύγκριση με την αγορά των προϊόντων ή υπηρεσιών που απευθύνονται στον καταναλωτή. Πιο συγκεκριμένα, επελέγη η μελέτη περίπτωσης εταιρείας που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά στον τομέα της ηλεκτρονικής αποδελτίωσης μέσων ενημέρωσης και ανάλυσης της πληροφορίας. Ο τομέας αυτός αναπτύσσεται ραγδαία κατά την τελευταία δεκαετία, με την επικράτηση του internet και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την παράλληλη εξέλιξη τεχνολογιών artificial intelligence (AI), machine learning και analytics. Τα δεδομένα αυτά, ειδικά από τους χρήστες στα social media, αποτελούν πηγή σημαντικών πληροφοριών για τα στελέχη επικοινωνίας και marketing των επιχειρήσεων, διότι συμβάλλουν στον εντοπισμό καταναλωτικών τάσεων, στην έγκαιρη αντιμετώπιση κρίσεων αρνητικής δημοσιότητας και στη σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Σε αυτό το πλαίσιο, η εργασία συμβάλλει στην έρευνα, καθώς βασικός σκοπός είναι η διερεύνηση και η μέτρηση των παραμέτρων εκείνων που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ισχυρής εταιρικής εικόνας σε συγκεκριμένο κλάδο υπηρεσιών, για τον οποίο υφίσταται επιστημονική έρευνα μόνο για την πτυχή της πληροφορικής και της τεχνολογίας. Παράλληλα, γίνεται προσπάθεια για διερεύνηση και μέτρηση των συνεπειών που δύναται τελικά να έχει μια ισχυρή εικόνα στη συμπεριφορά των εταιρικών πελατών στο μέλλον, με στόχο τη διατήρηση ή και την ενίσχυση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς.
Λέξη κλειδί Αναγνωρισιμότητα μάρκας
Ανάλυση δημοσιότητας
Corporate image
Βusiness-to-Business (B2B)
Brand equity
Brand awareness
media analysis
Αξία μάρκας
Εταιρική εικόνα
Διαθέσιμο από 2023-04-04 20:28:53
Ημερομηνία έκδοσης 04-04-2023
Ημερομηνία κατάθεσης 2023-04-04 20:28:53
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/