Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Νέες ψηφιακές πλατφόρμες διάθεσης οπτικοακουστικού περιεχομένου: η περίπτωση του ERTFLIX |
Εναλλακτικός τίτλος |
Over-the-Top streaming services: the ERTFLIX case study |
Δημιουργός |
Νικολούδη, Ολίβια-Ευγενία |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Παινέσης, Γρηγόριος Δρόσος, Δημήτριος Ρεπούσης, Παναγιώτης |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
120σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10454 |
Περίληψη |
The spread of the Internet, with ever-increasing speed and data transmission capacity, laid the foundations, as of the first decade of the 21st century, for the appearance of digital platforms dedicated to the transmission of audiovisual content; nowadays, the OTT streaming services have established their presence globally. With relative delay, the OTT sector has also started developing in Greece, creating a complex and competitive environment. The subject of this thesis is “ERTFLIX”, the Greek public broadcaster’s digital platform.Through the review of the relative literature and the analysis of data obtained via descriptive quantitative research (survey), consisting of the online completion of a structured questionnaire, it is attempted to draw conclusions concerning, among others, the brand awareness of ERTFLIX, the perception of its users regarding the existing content in relation to their image of the competing services, their attitude and behaviour. Other matters explored are the degree of satisfaction and the perceived benefit from the use of ERTFLIX, the existence or not of loyalty, as well as a possible contribution of ERTFLIX towards the repositioning of ERT.This master’s thesis contains six chapters. The introduction to the subject of the thesis (i.e., the OTT streaming platforms, and ERTFLIX in particular) is carried out in the first chapter, while, at the same time, the research objectives are defined. The second chapter is devoted to a brief review of the history of television, given that digital platforms are essentially its evolution, as well as the legislative framework that governs the operation of public media. The theoretical overview of the subject is carried out in the third chapter. The fourth chapter focuses on the definition of the problem and the objectives of the research, the data collection methods, the sampling process, and the data analysis methods, while also providing a description of the research tool (questionnaire). The analysis of the data collected is included in the fifth chapter, with the presentation of the statistically significant findings. The sixth and final chapter is dedicated to the conclusions drawn from the data analyses, presenting at the same time the implications of the thesis at a theoretical and managerial level, the limitations of the research and suggestions for future research. Η διάδοση του ίντερνετ, με συνεχώς αυξανόμενες ταχύτητες και δυνατότητες μετάδοσης ολοένα και μεγαλύτερου όγκου δεδομένων, έβαλε τις βάσεις ώστε, ήδη από την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα, να εμφανιστούν οι ψηφιακές πλατφόρμες μετάδοσης οπτικοακουστικού περιεχομένου (OTT streaming services), οι οποίες σήμερα δραστηριοποιούνται σε όλη την υφήλιο. Με σχετική καθυστέρηση, πλέον και στην Ελλάδα έχει αναπτυχθεί ο κλάδος των ΟΤΤ, συνθέτοντας ένα πολύπλοκο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ψηφιακή πλατφόρμα της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης με το brand-name «ERTFLIX». Μέσω της επισκόπησης της βιβλιογραφίας και της ανάλυσης δεδομένων που προέκυψαν από περιγραφική ποσοτική έρευνα (δημοσκόπηση), με online συμπλήρωση δομημένου ερωτηματολογίου, επιχειρείται η εξαγωγή συμπερασμάτων που αφορούν, μεταξύ άλλων, την επίγνωση των χρηστών για το ERTFLIX, την αντίληψη για το υφιστάμενο περιεχόμενο -σε συνάρτηση και με την εικόνα των χρηστών για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες-, τη στάση και τη συμπεριφορά τους. Επίσης, διερευνάται ο βαθμός ικανοποίησης και το αντιλαμβανόμενο όφελος από τη χρήση του, η ύπαρξη ή μη πιστότητας, καθώς και η τυχόν βελτίωση, λόγω του ERTFLIX, της γενικότερης εικόνας των χρηστών για την ΕΡΤ. Η παρούσα εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια. Tο πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την εισαγωγή στο αντικείμενο της εργασίας, δηλαδή τις ψηφιακές πλατφόρμες μετάδοσης οπτικοακουστικού περιεχομένου και, ειδικότερα, το ERTFLIX, ενώ, παράλληλα, ορίζονται οι ερευνητικοί στόχοι. Το δεύτερο κεφάλαιο αφιερώνεται σε σύντομη αναδρομή στην ιστορία της τηλεόρασης, δεδομένου ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες αποτελούν ουσιαστικά τη μετεξέλιξή της, καθώς και στο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των δημόσιων μέσων. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η θεωρητική επισκόπηση του αντικειμένου. Το τέταρτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στον ορισμό του προβλήματος και τους στόχους της έρευνας, ενώ επεξηγούνται οι μέθοδοι συλλογής στοιχείων, η διαδικασία της δειγματοληψίας και οι μέθοδοι ανάλυσης των στοιχείων. Επίσης, περιγράφεται το ερευνητικό εργαλείο (ερωτηματολόγιο). Η ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν περιλαμβάνεται στο πέμπτο κεφάλαιο, όπου παρουσιάζονται τα στατιστικώς σημαντικά ευρήματα. Το έκτο και τελευταίο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στα συμπεράσματα που εξάγονται από τις αναλύσεις των δεδομένων, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα τις επιπτώσεις της εργασίας σε θεωρητικό και διοικητικό επίπεδο, τους περιορισμούς της έρευνας και τις προτάσεις προς μελλοντική διερεύνηση. |
Λέξη κλειδί |
Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ) Ψηφιακή πλατφόρμα Τηλεόραση Ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός Ertflix Over-the-Top (OTT) Streaming |
Διαθέσιμο από |
2023-04-24 18:12:16 |
Ημερομηνία έκδοσης |
15-03-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-04-24 18:12:16 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |