Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Τιμολόγηση και ικανοποίηση πελατών σε all-inclusive ξενοδοχεία |
Εναλλακτικός τίτλος |
Pricing and customer satisfaction in all-inclusive hotels |
Δημιουργός |
Χατζηκωνσταντής, Αντώνιος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Λιονάκης, Κωνσταντίνος Μπάλτας, Γεώργιος Ήντουνας, Κωνσταντίνος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
60σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10478 |
Περίληψη |
The following study qualitatively and in-depth investigates the pricing procedures, the satisfaction of tourists of the Blue Lagoon Group hotel group around the price, but also the relationship formed between these two. In the country of Greece, tourism is one of the most important aspects of both the economy and everyday life. It is therefore extremely interesting to explore the attitudes and opinions of its guests, and compare them with the pricing methods and policies followed in a hotel group. The methodology followed for writing the study was qualitative research. More specifically, answers were collected through in-depth interviews, from executives of the Blue Lagoon group, but also from tourists who stayed in its accommodations. It was deemed appropriate and necessary to study the above with particular attention to detail and the essential value of the information, and for this reason there was a need for in-depth interviews, which would provide the most meaningful answers to the research questions that arose during the preparation of the research. Important discoveries were noted, which enriched the literature around the specific subject. Tourists confirmed the opinion that satisfaction around the price is based mainly on the quality of services offered within the hotel unit, but the opinion that the staff and their personal characteristics contribute to a considerable extent at their pleasure, was still particularly popular. Finally, an important finding, and of excellent value for the hotel industry, is the confirmation that the degree of satisfaction around the price is linked to the loyalty of the consumer-tourist. In conclusion, the guests of the studied hotels seemed to focus particularly on the price-value relationship of the services they received, but also on the fulfillment of their expectations, regarding the period of their holidays in Greece and the hotels of the Blue Lagoon Group. Η μελέτη, ερευνά ποιοτικά, και εις βάθος τις διαδικασίες τιμολόγησης, την ικανοποίηση των τουριστών του ξενοδοχειακού ομίλου Blue Lagoon Group γύρω από την τιμή, αλλά και τη σχέση που διαμορφώνεται μεταξύ των δύο. Στην χώρα της Ελλάδας, ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πτυχές τόσο της οικονομίας, όσο και της καθημερινότητας. Κρίνεται έτσι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, η εξερεύνηση των στάσεων και απόψεων των επισκεπτών της, και η σύγκριση τους με τις μεθόδους και πολιτικές τιμολόγησης που ακολουθούνται σε έναν ξενοδοχειακό όμιλο. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την συγγραφή της μελέτης, ήταν η ποιοτική έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, συγκεντρώθηκαν απαντήσεις μέσα από εις βάθος συνεντεύξεις, από στελεχιακό δυναμικό του ομίλου Blue Lagoon, αλλά και από τουρίστες που διαμείναν στα καταλύματα του. Κρίθηκε σκόπιμο και αναγκαίο, να μελετηθούν τα παραπάνω με ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια και την ουσιαστική αξία της πληροφορίας, και για αυτόν τον λόγο υπήρξε ανάγκη για εις βάθος συνεντεύξεις, που θα έδιναν τις πλούσιες σε νόημα απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα που προέκυψαν κατά την διάρκεια της εκπόνησης της έρευνας. Σημειώθηκαν σημαντικές ανακαλύψεις, που εμπλούτισαν την βιβλιογραφία γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Οι τουρίστες φάνηκε να επιβεβαιώνουν την άποψη πως η ικανοποίηση γύρω από την τιμή, βασίζεται κυρίως στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρεται εντός της ξενοδοχειακής μονάδας, όμως βρέθηκε ακόμη ιδιαίτερα δημοφιλής η άποψη, πως το προσωπικό και τα προσωπικά χαρακτηριστικά του, συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην ευχαρίστηση τους. Τέλος, σημαντικό εύρημα, και με μεγάλη αξία για τον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί η επιβεβαίωση πως ο βαθμός ικανοποίησης γύρω από την τιμή συνδέεται με την πιστότητα του καταναλωτή-τουρίστα. Συμπερασματικά, οι επισκέπτες των ξενοδοχείων που μελετήθηκαν, φάνηκε να επικεντρώνονται ιδιαίτερη στην σχέση τιμής-αξίας των υπηρεσιών που έλαβαν, αλλά και στην εκπλήρωση των προσδοκιών τους, που αφορούν το διάστημα των διακοπών τους στην Ελλάδα και τα ξενοδοχεία του Blue Lagoon Group. |
Λέξη κλειδί |
Τιμολόγηση Ικανοποίηση πελατών Ξενοδοχείο Τουρισμός Pricing Customer satisfaction Hotel Tourism |
Διαθέσιμο από |
2023-04-28 14:46:16 |
Ημερομηνία έκδοσης |
31-07-2022 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-04-28 14:46:16 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |