Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Σχεδιασμός εκστρατείας κοινωνικού μάρκετινγκ για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών στην Ελλάδα |
Εναλλακτικός τίτλος |
Design of a social marketing campaign on the elimination of violence against women in Greece |
Δημιουργός |
Λαγιόκαπα, Ιωάννα |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Σπανός, Ιωάννης Βουδούρη, Ειρήνη Κοκκινάκη, Φλώρα |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
91σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10514 |
Περίληψη |
This research examines how social marketing campaigns can contribute to the adoption of behaviours that lead to the elimination of violence against women. In particular, it examines how a social marketing campaign could be designed on behalf of a public organization in Greece, such as the Ministry of Labour and Social Affairs, which has expertise in this area. In order to explore the content of this campaign, a qualitative research was conducted using a questionnaire. The final sample is defined as 40 professionals within the scope of whose competence and activity the management or response to violence against women falls within (e.g. psychologists, social workers, sociologists, counselors, lawyers, trainers, etc.). The results, obtained through data analysis, provide the basis for the application of the 10-step model for strategic planning of social marketing campaigns developed by Kotler and Lee. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο οι εκστρατείες κοινωνικού μάρκετινγκ μπορούν να συμβάλλουν στην υιοθέτηση συμπεριφορών που οδηγούν στην εξάλειψη του φαινομένου της βίας κατά των γυναικών. Συγκεκριμένα, μελετάει το πώς θα μπορούσε να σχεδιαστεί μια εκστρατεία κοινωνικού μάρκετινγκ εκ μέρους ενός δημοσίου οργανισμού στην Ελλάδα, όπως το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το οποίο διαθέτει εμπειρία στην εν λόγω θεματική. Για τη διερεύνηση του περιεχομένου της εκστρατείας αυτής διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το τελικό δείγμα καθορίζεται σε 40 επαγγελματίες, εντός του κύκλου αρμοδιότητας και δραστηριοποίησης των οποίων εμπίπτει η διαχείριση ή αντιμετώπιση του φαινομένου της βίας κατά των γυναικών (π.χ. ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνιολόγους, συμβούλους, δικηγόρους, εκπαιδευτές/ριες, κ.λπ.). Τα αποτελέσματα, που προκύπτουν μέσω της ανάλυσης των δεδομένων, παρέχουν τη βάση για την εφαρμογή του μοντέλου των 10 βημάτων στρατηγικού σχεδιασμού εκστρατειών κοινωνικού μάρκετινγκ που διατύπωσαν οι Kotler και Lee. |
Λέξη κλειδί |
Κοινωνικό μάρκετινγκ Στρατηγικός σχεδιασμός Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Βία κατά των γυναικών Integrated Marketing Communication (IMC) Social marketing Strategic planning Violence against women |
Διαθέσιμο από |
2023-05-06 13:51:57 |
Ημερομηνία έκδοσης |
31-01-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-05-06 13:51:57 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |