Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Δημιουργία και υλοποίηση digital plan για B2B εταιρεία |
Εναλλακτικός τίτλος |
Creation and implementation of a digital plan for a B2B company |
Δημιουργός |
Δημητρακόπουλος, Βασίλειος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος Μαμάκου, Ξένη Φραϊδάκη, Αικατερίνη |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
87σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10535 |
Περίληψη |
The continuous evolution of technology, as well as the requirements created by it and the conditions of the global market, all create the need for continuous optimization of each and every individual process of a business activity. In combined with the increasing competitiveness, the technological development makes it imperative to invest in marketing and digital marketing, as well as in the digitization of all business activity. The need to implement its digital transformation led the company ELLINIKI TECHNIKI S.A., a B2B company, to search for the appropriate tools to take advantage of the facilities offered by the internet, by digital media as well as new technologies, and to increase its appeal to the industrial public of business customers in Greece. The subject of this work was the study, creation, and implementation of the Company's digital plan. Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας, καθώς και οι απαιτήσεις που δημιουργούνται από αυτή και τις συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς, δημιουργούν την ανάγκη συνεχούς βελτιστοποίησης όλων των επιμέρους διαδικασιών στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Σε συνδυασμό και με την αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα, η τεχνολογική εξέλιξη καθιστά επιτακτική την επένδυση στο μάρκετινγκ και το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς επίσης και στην ψηφιοποίηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η ανάγκη για υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της οδήγησε την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε., μιας B2B επιχείρησης, στο να αναζητήσει τα κατάλληλα εργαλεία για να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα που της προσφέρουν το διαδίκτυο, τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες και να αυξήσει την απήχησή της στο βιομηχανικό κοινό των εταιρικών πελατών στην Ελλάδα. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη, κατάστρωση και υλοποίηση του digital plan της Εταιρείας. |
Λέξη κλειδί |
Μάρκετινγκ Ιστότοπος Ψηφιακό πλάνο Επιχείρηση προς επιχείρηση Digital plan Marketing Website Βusiness-to-Business (B2B) |
Διαθέσιμο από |
2023-04-28 21:43:46 |
Ημερομηνία έκδοσης |
31-01-2023 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-04-28 21:43:46 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |