Συλλογές
Τίτλος Μέτρηση της ψηφιοποίησης σε εταιρεία του κλάδου εκτιμήσεων ακινήτων και η επόμενη μέρα
Εναλλακτικός τίτλος Measuring digitalization in a real estate valuations company and the next stages
Δημιουργός Αστήθα, Άννα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μαμάκου, Ξένη
Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος
Φραϊδάκη, Αικατερίνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 80σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10555
Περίληψη This master thesis aims at the measurement of business digitalization and focuses on the case study of a company, which is part of asset valuation industry. At 1st chapter - literature review, some basic definitions are given, progress of real estate valuations industry in digital transformation is reported, digitalization tools and practices such as site and remote access respectively, as well as advantages and disadvantages for businesses using technology. Then theories-models that measure the degree of organizations’ digitalization are studied, such as Doukidis-Spinellis model, Harvard Business Review model, Warsaw University of Technology model and some digital maturity models.After the theoretical framework, 2nd chapter, which comprises methodology, follows. At this point, the specific case study with its activities range and services is analyzed. In addition, the case study as a research method is presented.Then, chapter 3 deals with how the theory mentioned up to that point is performed. More specifically, Doukidis-Spinellis digitalization model is selected and applied to our business case-study. This is implemented in two destinations. First one describes transformation from past to present and second one analyzes transformation proposals from present to future.At the next chapter, the following steps for this company regarding Digital Marketing, website and social media actions and the great importance of these means of digitization and the frequency of their updating are presented. In addition, SEO and SEM tools are mentioned in order to promote the website.Fifth chapter includes two ideas that contribute to digital transformation of the company. These concern website and advertising campaigns on GoogleAds and Facebook. The thesis closes with conclusion statement.
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μέτρηση της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων και εστιάζει στη μελέτη περίπτωσης μιας εταιρείας που εντάσσεται στον κλάδο εκτιμήσεων ακινήτων. Στο 1ο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης δίνονται κάποιοι βασικοί ορισμοί, αναφέρεται η πρόοδος του τομέα εκτιμήσεων ακινήτων ως προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, εργαλεία και πρακτικές της ψηφιοποίησης όπως είναι το site και η απομακρυσμένη πρόσβαση αντίστοιχα, καθώς και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης της τεχνολογίας για τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, μελετώνται θεωρίες-μοντέλα που μετρούν το βαθμό ψηφιοποίησης των οργανισμών, όπως το μοντέλο των Δουκίδη-Σπινέλλη, το μοντέλο του Harvard Business Review, το μοντέλο του Warsaw University of Technology και κάποια μοντέλα ψηφιακής ωριμότητας.Μετά την διατύπωση του θεωρητικού πλαισίου, ακολουθεί το 2ο κεφάλαιο της μεθοδολογίας. Εδώ περιγράφεται η συγκεκριμένη εταιρεία εκτιμήσεων ακινήτων καθώς και το εύρος δραστηριοτήτων και υπηρεσιών που παρέχει. Επίσης παρουσιάζεται η μέθοδος έρευνας της μελέτης περίπτωσης.Στη συνέχεια, το 3ο κεφάλαιο πραγματεύεται την εφαρμογή της θεωρίας που αναφέρθηκε μέχρι εκείνο το σημείο. Πιο συγκεκριμένα, από τα θεωρήματα που μελετήθηκαν παραπάνω, επιλέγεται και εφαρμόζεται το μοντέλο ψηφιοποίησης των Δουκίδη-Σπινέλλη στη συγκεκριμένη επιχείρηση. Αυτό υλοποιείται σε δύο πλαίσια, το ένα περιγράφει τον μετασχηματισμό από το παρελθόν στο παρόν και το δεύτερο αφορά προτάσεις μετασχηματισμού από το παρόν στο μέλλον.Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα επόμενα βήματα για την υπό εξέταση εταιρεία αναφορικά με το Digital Marketing, ενέργειες που αφορούν την ιστοσελίδα και τα social media και διατυπώνεται η μεγάλη σημασία αυτών των μέσων ψηφιοποίησης και της συχνής ενημέρωσής τους. Επιπλέον αναφέρονται εργαλεία SEO και SEM με στόχο την προώθησης της ιστοσελίδας.Στο 5ο κεφάλαιο εφαρμόζονται δύο ιδέες που συνεισφέρουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας. Αυτές αφορούν την ιστοσελίδα και διαφημιστικές καμπάνιες στο GoogleAds και στο Facebook. Η διπλωματική εργασία κλείνει με την παράθεση συμπερασμάτων.
Λέξη κλειδί Μοντέλο Δουκίδη-Σπινέλλη
ιστοσελίδα
Ψηφιοποίηση
Διαφήμιση
Εκτίμηση ακινήτων
Digitalization
Doukidis-Spinellis model
Website
Advertising
Property valuation
Διαθέσιμο από 2023-05-23 13:25:49
Ημερομηνία έκδοσης 31-01-2023
Ημερομηνία κατάθεσης 2023-05-23 13:25:49
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/