Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Data marketplaces |
Εναλλακτικός τίτλος |
Αγορές δεδομένων |
Δημιουργός |
Σεργουλοπούλου, Μαρία, Sergoulopoulou, Maria |
Συντελεστής |
Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology Louridas, Panagiotis Karlis, Dimitrios Chatziantoniou, Damianos |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
62p. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10566 |
Περίληψη |
The rise of Big Data has provided the impetus necessary for the adoption of new economic strategies, commercialization of data among them. Data Marketplaces offer a solution to problems of data access, data management and data monetization. Todays’ elevated demand of data for business and individual use has brought the need for the creation of data marketplaces. This paper analyses everything around the emergence of Data Marketplaces and their nature. Η αύξηση των Big Data έδωσε την απαραίτητη ώθηση για την υιοθέτηση νέων οικονομικών στρατηγικών καθώς και την εμπορευματοποίηση των δεδομένων. Οι αγορές δεδομένων προσφέρουν επίλυση προβλημάτων στην πρόσβαση των δεδομένων, στη διαχείριση τους αλλά και στη δημιουργίας εσόδων από την εκμετάλλευση τους. Η σημερινή αυξημένη ζήτηση δεδομένων για επαγγελματική και ατομική χρήση έχει φέρει την ανάγκη για τη δημιουργία αγορών δεδομένων. Η εργασία αυτή αναλύει τα πάντα γύρω από την γέννηση των Data Marketplaces και τη φύση τους. |
Λέξη κλειδί |
Λίμνη δεδομένων Εμπορευματοποίηση δεδομένων Αγορές δεδομένων Διαδίκτυο των Πραγμάτων Οικοσυστήματα δεδομένων Data marketplace Data monetization Data lake Internet of Things (IoT) Data ecosystems |
Διαθέσιμο από |
2023-05-30 12:49:34 |
Ημερομηνία έκδοσης |
28-09-2022 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2023-05-30 12:49:34 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |