Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Ο ρόλος και το προφίλ των γυναικών υπευθύνων δημοσίων σχέσεων (pr managers): η περίπτωση της Ελλάδας |
Δημιουργός |
Ιωαννίδης, Παύλος |
Συντελεστής |
Βεντούρα, Ζωή Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
125σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10604 |
Περίληψη |
The general objective of this work is to empirically describe the profile of women public relations’ managers in enterprises that are activated in Greece (multinational and purely Greek) as well as to present the possible differences between men and women PR managers, regarding their working and personal profile. We have also examined the various factors that lead the public relations’ executives to follow specific strategies regarding their personal recognition and status inside the Greek entrepreneurial environment The trends that occur regarding the future of public relations are examined in this research not only from the personal opinion of the PR managers but also from the organizational structure of the enterprise in general and specifically from the PR department The entrepreneurial environment in which the PR managers operate, has also been examined. The characteristics and profile of the PR managers - men and women – emerge through empirical research with structured questionnaire. The structure of the questionnaire is designed in order to give a complete and thorough profile of the PR manager and his work. Furthermore, through the research, we tried to determine the conditions needed for the PR manager to perform inside the dynamic and demanding entrepreneurial environment with the continuously increasing competition. It has been finally found that for women PR managers, planning and organization of events are the activities that they mostly handle rather than other more administrative ones. Furthermore, it was found that the big majority of women PR managers decide alone for at least 50% of the strategic and regular decisions regarding promotional and communicational matters of the enterprise. Finally, it was clear that the adequate working experience of the PR manager, his good business relations and also his respectful business profile, are the most important means to implement his views and opinions. Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο της να μελετήσει τα γενικά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των γυναικών υπευθύνων δημοσίων σχέσεων σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (πολυεθνικές και αμιγώς Ελληνικές) καθώς και να παρουσιαστούν οι πιθανές διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών PR managers. Γίνεται προσπάθεια να μελετηθούν οι παράγοντες που οδηγούν τα στελέχη των δημοσίων σχέσεων στο να ακολουθούν συγκεκριμένες στρατηγικές σε σχέση τόσο με την αναγνώριση τους στον ελλαδικό χώρο όσο και με τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Οι τάσεις που διαγράφονται για το μέλλον των δημοσίων σχέσεων εξετάζονται στην έρευνα αυτή τόσο από την προσωπική γνώμη των στελεχών, όσο και από τη δομή της επιχείρησης αλλά και το τμήμα που τις ασκεί. Επίσης, εξετάζεται το επιχειρησιακό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται οι γυναίκες και άνδρες PR managers. Τα χαρακτηριστικά και το προφίλ των υπευθύνων δημοσίων σχέσεων – ανδρών και γυναικών - διαφαίνονται μέσα από έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο που εστάλη ταχυδρομικώς. Η δομή του ερωτηματολογίου είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να μπορεί να καλύπτει όλες τις ενότητες που χρειάζεται, για να δοθεί μια πλήρης και σαφής εικόνα για τα χαρακτηριστικά των υπευθύνων δημοσίων σχέσεων. Επίσης έγινε προσπάθεια μέσα από την έρευνα να διαφανούν οι προϋποθέσεις που θα πρέπει να ισχύουν, ώστε το στέλεχος των δημοσίων σχέσεων να είναι ικανό να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις του αυξανόμενου ανταγωνισμού μέσα στο δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον των επιχειρήσεων. Προέκυψε λοιπόν ότι για τις γυναίκες PR managers, η διοργάνωση εκδηλώσεων και ο προγραμματισμός είναι οι αρμοδιότητες με την μεγαλύτερη ανάμιξη τους, σε αντίθεση με τις διοικητικές δραστηριότητες. Επίσης, παρατηρήθηκε ότι η μεγάλη πλειοψηφία των γυναικών υπευθύνων Δ.Σ. λαμβάνουν μόνες τους το 50% τουλάχιστον των στρατηγικών και τακτικών αποφάσεων για θέματα επικοινωνίας της επιχείρησης. Τέλος, προέκυψε ότι η εμπειρία του υπευθύνου Δ.Σ, οι καλές σχέσεις που πρέπει να διατηρεί και το κύρος που διαθέτει είναι τα σημαντικότερα μέσα επιβολής της άποψης του. |
Λέξη κλειδί |
Public relations Women Γυναίκες Δημόσιες σχέσεις |
Ημερομηνία έκδοσης |
31-10-2004 |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |