Συλλογές
Τίτλος Παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές
Εναλλακτικός τίτλος Factors influencing consumer behavior in online shopping
Δημιουργός Πανουσοπούλου, Μαριάννα
Συντελεστής Σκαρμέας, Διονύσιος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Μπάλτας, Γεώργιος
Δρόσος, Δημήτριος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 98σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10621
Περίληψη The aim of this study is to analyze the factors that influence consumer satisfaction with their online purchases, which can be considered one of the most significant issues in e-commerce and marketing. The primary focus is on examining key factors that affect the behavior of electronic markets. Additionally, the disadvantages, advantages, and challenges faced by e-commerce in the present era are identified. Specifically, certain factors such as perceived benefits, perceived risks, trust, firm responsibility, return policies, variety, availability, accuracy, and time-saving in satisfying customers in online markets are examined as study hypotheses.To investigate these hypotheses, 280 questionnaires were distributed among participants in Greece with convenience sampling. The participants in the questionnaire consisted of consumers who had made purchases of electronic products. Ultimately, the collected data was subjected to regression analysis as a means to evaluate and verify the research hypotheses. This study can be regarded as applied research in terms of its purpose and descriptive-exploratory in nature and method (type of correlation).The study revealed that customers who are satisfied with their online purchases have two significant factors: trust and security issues, as well as firm reputation.
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών από τις αγορές τους στο διαδίκτυο που μπορεί να είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του μάρκετινγκ. Κυρίως εξετάζονται βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών αγορών. Ακόμη, προσδιορίζονται τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα καθώς και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη σημερινή εποχή. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται συγκεκριμένοι παράγοντες όπως αντιληπτά οφέλη, αντιληπτοί κίνδυνοι, εμπιστοσύνη, εταιρική ευθύνη, πολιτική επιστροφής, ποικιλία, διαθεσιμότητα, ακρίβεια, εξοικονόμηση χρόνου ως προς την ικανοποίηση των πελατών στις αγορές μέσω διαδικτύου ως υποθέσεις μελέτης. Για τη διερεύνηση αυτών των υποθέσεων 280 ερωτηματολόγια απαντήθηκαν με δείγμα ευκολίας στην Ελλάδα. Οι ερωτηθέντες στο ερωτηματολόγιο ήταν καταναλωτές που έχουν αγοράσει προϊόντα ηλεκτρονικά. Τέλος, χρησιμοποιήθηκε ανάλυση παλινδρόμησης στα δεδομένα προκειμένου να ελεγχθούν οι υποθέσεις της μελέτης. Η παρούσα εργασία μπορεί να θεωρηθεί ως εφαρμοσμένη έρευνα από άποψη σκοπού και περιγραφική-ερευνητική ως προς τη φύση και τη μέθοδο (είδος συσχέτισης). Η μελέτη εντόπισε ότι οι πελάτες που ικανοποιούνται από τις αγορές τους ηλεκτρονικά έχουν δυο σημαντικούς παράγοντες τα ζητήματα εμπιστοσύνης και ασφάλειας και την εταιρική φήμη.
Λέξη κλειδί Customer satisfaction
Ικανοποίηση πελατών
Online purchase
Electronic commerce
Influencing factors
Consumer behavior
Συμπεριφορά καταναλωτών
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Παράγοντες επιρροής
Ηλεκτρονική αγορά
Διαθέσιμο από 2023-07-07 00:39:07
Ημερομηνία έκδοσης 07-06-2023
Ημερομηνία κατάθεσης 2023-07-07 00:39:07
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/