Συλλογές
Τίτλος Στρατηγικές τιμολόγησης του μονοπωλίου με έμφαση στη διακριτική τιμολόγηση
Δημιουργός Τζανάκη, Μαρκέλα
Συντελεστής Κατσουλάκος, Ιωάννης
Ζαχαριάς, Ελευθέριος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 66σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10645
Περίληψη Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να γίνει μια αναφορά στις διάφορες στρατηγικές τιμολόγησης που χρησιμοποιούν οι μονοπωλιακές επιχειρήσεις. Έμφαση θα δοθεί στη περίπτωση της διακριτικής τιμολόγησης και στο πως οι επιχειρήσεις τη χρησιμοποιούν με σκοπό να αποσπάσουν όσο το δυνατόν περισσότερο πλεόνασμα από τους καταναλωτές Μέσα από την ανάλυση μας θα γίνει αντιληπτό ότι ο λόγος για τον οποίο οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την διακριτική τιμολόγηση διαφέρει. Μπορεί ορισμένες φόρες σκοπός τους να είναι μόνο η αύξηση των κερδών τους ενώ άλλες ο αποκλεισμός ανταγωνιστικών επιχειρήσεων και η ενίσχυση της θέσης τους στην αγορά. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σημαντική η παρέμβαση των ρυθμιστικών αρχών. Βέβαια, σε αρκετές περιπτώσεις ωφελούνται και οι καταναλωτές από μια τέτοια στρατηγική τιμολόγησης. Για το λόγο αυτό, ότι η πολιτική ανταγωνισμού και οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να αξιολογούν κάθε περίπτωση ξεχωριστά και να διακρίνουν κατά πόσο η διακριτική τιμολόγηση βλάπτει τον ανταγωνισμό και την κοινωνική ευημερία.
Λέξη κλειδί Τιμολόγηση
Διακριτική τιμολόγηση
Μονοπώλιο
Pricing
Pricing discretion
Monopoly
Ημερομηνία 30-09-2007
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/