Συλλογές
Τίτλος Παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία ενός επιχειρηματία
Εναλλακτικός τίτλος Determining factors of a successful entrepreneur
Δημιουργός Ταξοπούλου, Αργυρώ
Συντελεστής Μανωλόπουλος, Δημήτριος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Παπαδάκης, Βασίλειος
Σαλαβού, Ελένη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 125σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10847
Περίληψη The entrepreneur is a multifaceted personality that the research community has attempted to investigate unsuccessfully, to an absolute extent, until today. Entrepreneurs often face challenges that can vary from country to country, creating an environment of uncertainty and high risk. In addition to external risks, entrepreneurs also deal with high levels of stress that can impact their quality of life and productivity. For many, an entrepreneur is considered successful when their business is thriving, achieving profitability, wealth, and prestige. Measuring the success of an entrepreneur is another complex aspect that often obscures the landscape of entrepreneurial success, leading many researchers to develop individual performance indicators, which, more often than not, become highly complex and non-functional. However, extensive research has been conducted on the factors influencing business success, with a primary focus on the external business environment, the entrepreneur, and their personal and professional characteristics. When analyzing the personality traits of entrepreneurs, one observes individuals who are inherently complex and undergo changes over the years. Today's entrepreneur often exhibits traits such as self-confidence, a willingness to take risks, a strong desire for success, self-control, and effective communication skills. The research conducted in the context of this thesis, involving a sample size of 52 entrepreneurs, revealed statistically significant relationships between an entrepreneur's success and their individual characteristics. Additionally, it identified a statistically significant association between the gender of the entrepreneur and attributes such as self-confidence, internal control, and the drive for success.
Ο επιχειρηματίας αποτελεί μια πολυμορφική προσωπικότητα, την οποία έχει αποπειραθεί να διερευνήσει ανεπιτυχώς, σε απόλυτο βαθμό, η ερευνητική κοινότητα μέχρι και σήμερα. Οι επιχειρηματίες έρχονται αντιμέτωποι συχνά με προκλήσεις, οι οποίες μπορεί να διαφοροποιούνται από χώρα σε χώρα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και υψηλού ρίσκου. Παράλληλα με τους εξωτερικούς κινδύνους, ένας επιχειρηματίας έρχεται αντιμέτωπος με υψηλά επίπεδα άγχους που μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα ζωής του, καθώς επίσης και την παραγωγικότητά του. Για πολλούς, ένας επιχειρηματίας είναι πετυχημένος όταν και η ίδια η επιχείρησή του πάει καλά, έχει κερδοφορία, πλούτο και κύρος. Η μέτρηση της επιτυχίας ενός επιχειρηματία αποτελεί ένα ακόμη αγκάθι που έρχεται να θολώσει το τοπίο που περικλείει την επιτυχία του επιχειρηματία, με αρκετούς ερευνητές να καταλήγουν να συγκροτούν ατομικούς δείκτες απόδοσης, οι οποίοι τις περισσότερες φορές καταλήγουν να είναι ιδιαίτερα σύνθετοι και μη λειτουργικοί. Οι παράγοντες, όμως, που επηρεάζουν την επιχειρηματική επιτυχία έχουν διερευνηθεί εκτενώς, με τους πιο σημαντικούς να εστιάζουν στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης και του επιχειρηματία, καθώς επίσης και στα προσωπικά επαγγελματικά του χαρακτηριστικά. Αναλύοντας τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του επιχειρηματία, βλέπει κανείς ένα άτομο που είναι αρκετά περίπλοκο και που αλλάζει ανά τα χρόνια. Ο επιχειρηματίας σήμερα δείχνει να έχει αυτοπεποίθηση, ικανότητα διαχείρισης ρίσκου, ανάγκη για επιτυχία, αυτοέλεγχο και επικοινωνιακές δεξιότητες. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, με μέγεθος δείγματος 52 επιχειρηματιών, φανέρωσε στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ της επιτυχίας και των χαρακτηριστικών που έχει ένας επιχειρηματίας, καθώς επίσης και στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ του φύλου του επιχειρηματία, με τα χαρακτηριστικά της αυτοπεποίθησης, του εσωτερικού ελέγχου και της ανάγκης για επιτυχία.
Λέξη κλειδί Επιχειρηματίας
Επιτυχία
Παρακίνηση
Entrepreneur
Success
Motives
Διαθέσιμο από 2023-11-17 10:20:29
Ημερομηνία έκδοσης 18-10-2023
Ημερομηνία κατάθεσης 2023-11-17 10:20:29
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/