Συλλογές
Τίτλος Kαταναλωτική συμπεριφορά των πελατών της Lidl Hellas
Εναλλακτικός τίτλος Consumer behavior of Lidl Hellas customers
Δημιουργός Κυριακίδης, Κυριάκος
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Αργουσλίδης, Παρασκευάς
Σκαρμέας, Διονύσιος
Μπάλτας, Γεώργιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 112σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11062
Περίληψη In this study, we delve into the realm of consumer behaviour and satisfaction in the Lidl supermarket chain. Our approach involves a combination of collecting secondary data and using a digital questionnaire to collect primary data. The primary research focuses on the analysis of consumer behaviour patterns and satisfaction levels at different supermarkets. Through a careful analysis of the findings, we conclude that consumers show a remarkable inclination towards a particular supermarket and its products.
Σε αυτή τη μελέτη, εμβαθύνουμε στη σφαίρα της συμπεριφοράς και της ικανοποίησης των καταναλωτών στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl. Η προσέγγισή μας περιλαμβάνει έναν συνδυασμό συλλογής δευτερογενών δεδομένων και χρήσης ενός ψηφιακού ερωτηματολογίου για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων. Η πρωτογενής έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση των προτύπων συμπεριφοράς των καταναλωτών και των επιπέδων ικανοποίησής τους σε διάφορα σούπερ μάρκετ. Μέσα από προσεκτική ανάλυση των ευρημάτων, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές εμφανίζουν αξιοσημείωτη κλίση προς το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ και τα προϊόντα του.
Λέξη κλειδί Ικανοποίηση
Καταναλωτική συμπεριφορά
Καταναλωτής
Σούπερ μάρκετ
Lidl
Consumer
Consumer behavior
Satisfaction
Super market
Διαθέσιμο από 2024-03-13 17:04:54
Ημερομηνία έκδοσης 12-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-03-13 17:04:54
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/