Συλλογές
Τίτλος Influencer authenticity και η επιρροή της στην καταναλωτική συμπεριφορά των γενεών Millennial και Z
Εναλλακτικός τίτλος Influencer authenticity and its impact on the consumer behavior of generations Y and Z
Δημιουργός Κωνστανταρίδης, Ιάσων
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Σκαρμέας, Διονύσιος
Παινέσης, Γρηγόριος
Κοκκινάκη, Φλώρα
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 113σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11106
Περίληψη Marketing as a complex and essential tool shapes communication strategies between businesses and consumers, and due to the continuous expansion of the internet and its power over the consumer habits of the majority of the planet, a new type of marketing has emerged, called digital marketing. Digital marketing has significantly risen in modern global markets. The influence exerted on consumers through advertising messages has been greatly enhanced through the phenomenon of Influencers, whose actions are intensified and promoted on social media, making them crucial factors in shaping perceptions, behaviors, and consumer patterns. Based on this, Influencers and Online Influencer Marketing become the connecting links between consumers and products or services. Influencers, as online personalities on social media, are highlighted as standards and sources of inspiration for young consumers. These new consumers who drive the market and consumer trends worldwide are primarily individuals from Generation Z and Millennials. Despite the increasing importance of Online Influencer Marketing, there is a significant gap in understanding "authenticity" as a factor determining the acceptance and effectiveness of the influence exerted by an influencer.Therefore, the purpose of this research is to examine and analyze the underlying gap for a more suitable OIM (Online Influencer Marketing) campaign that a company can undertake.
Το μάρκετινγκ ως ένα σύνθετο και ουσιαστικό εργαλείο διαμορφώνει τις στρατηγικές επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών και λόγω της συνεχούς επέκτασης του διαδικτύου και της ισχύος του για τις καταναλωτικές συνήθειες της πλειοψηφίας του πλανήτη, δημιουργήθηκε ένα νέο είδος μάρκετινγκ, το επονομαζόμενο ψηφιακό marketing. Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει ανέλθει σημαντικά στις σύγχρονες παγκόσμιες αγορές. Η επιρροή που ασκείται στους καταναλωτές μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων, έχει ενισχυθεί αισθητά μέσω του φαινομένου των Influencer, των οποίων η δράση εντείνεται και προωθείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθιστώντας τους καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης αντιλήψεων, συμπεριφορών και καταναλωτικών προτύπων. Βάσει αυτού oι Influencer και το Online Influencer Marketing καθίστανται οι συνδετικοί κρίκοι μεταξύ των καταναλωτών και των προϊόντων ή των υπηρεσιών. Οι Influencer, ως διαδικτυακές προσωπικότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύονται ως πρότυπα και πηγές έμπνευσης για τους νέους καταναλωτές. Οι νέοι αυτοί καταναλωτές που κινούν την αγορά και τις καταναλωτικές τάσεις του κόσμου είναι κατά κύριο λόγο άτομα των γενεών Z και Υ. Παρά την αυξανόμενη σημασία του Online Influencer Marketing, υπάρχει ένα σημαντικό κενό στην κατανόηση της «αυθεντικότητας» ως παράγοντα που καθορίζει την αποδοχή και την αποτελεσματικότητα της επιρροής που ασκεί ένας influencer.Επομένως ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση και ανάλυση του υποκείμενου κενού για μια καταλληλότερη OIM (Online Influencer Marketing) καμπάνια που μπορεί να πραγματοποιήσει μία εταιρία.
Λέξη κλειδί Ψηφιακό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
Επηρεαστής
Γενιά Y
Γενιά Ζ
Influencer
Digital marketing
Consumer behavior
Generation Y
Generation Z
Διαθέσιμο από 2024-03-19 15:04:32
Ημερομηνία έκδοσης 08-03-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-03-19 15:04:32
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/