Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Εικόνα της μάρκας της εταιρείας Κορρές |
Εναλλακτικός τίτλος |
Brand image Korres |
Δημιουργός |
Χρονοπούλου, Δέσποινα |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Κοκκινάκη, Φλώρα Μπάλτας, Γεώργιος Σταθακόπουλος, Βλάσιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
67σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11142 |
Περίληψη |
For modern management and companies the image of the brand (brand image) is important tool. It is an idea that worries companies a lot and they are working diligently to they are constantly improving it. With the concept of brand image we refer to the perception that the for a company. In the specific diplomatic work that will be carried out investigating its image brand image, the factors that determine it but also its consequences for the Korres company. Για το σύγχρονο μάνατζμεντ και τις εταιρείες η εικόνα της επωνυμίας (brand image) αποτελεί σημαντικό εργαλείο. Είναι μια ιδέα που ανησυχεί πολύ τις εταιρείες και εργάζονται επιμελώς για να τη βελτιώνουν συνεχώς. Με την έννοια brand image αναφερόμαστε στην αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές για μια εταιρεία. Στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία θα πραγματοποιηθεί διερεύνησης της εικόνας της επωνυμίας (brand image), των παραγόντων που την προσδιορίζουν αλλά και τις συνέπειες αυτής για την εταιρεία Κορρές. |
Λέξη κλειδί |
Εικόνα μάρκας Πιστότητα Εμπιστοσύνη Brand image Loyalty Trust |
Διαθέσιμο από |
2024-03-20 23:04:02 |
Ημερομηνία έκδοσης |
22-02-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-03-20 23:04:02 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |