Συλλογές
Τίτλος Αναλύοντας το brand image του brand Μερέντα
Εναλλακτικός τίτλος Analyzing the brand image of the Merenda brand
Δημιουργός Καραγιαννίδης, Μιχαήλ
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Κοκκινάκη, Φλώρα
Μπάλτας, Γεώργιος
Σταθακόπουλος, Βλάσιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 44σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11158
Περίληψη In this diploma, it will be analyzed the way in which the brand image of Merenda brand was built. The determining factors that contributed to its structure but also the consequences they had. Primary quantitative research was conducted and its results analyzed.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο χτίστηκε το brand image του brand Μερέντα. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες που συντέλεσαν στην δομή του αλλα και οι συνέπειες που είχαν. Πραγματοποίηθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα και αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της.
Λέξη κλειδί Μάρκετινγκ
Εικόνα μάρκας
Μερέντα
Marketing
Brand image
Merenda
Διαθέσιμο από 2024-03-22 01:12:29
Ημερομηνία έκδοσης 12-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-03-22 01:12:29
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/