Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Αναλύοντας το brand image του brand Μερέντα |
Εναλλακτικός τίτλος |
Analyzing the brand image of the Merenda brand |
Δημιουργός |
Καραγιαννίδης, Μιχαήλ |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Κοκκινάκη, Φλώρα Μπάλτας, Γεώργιος Σταθακόπουλος, Βλάσιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
44σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11158 |
Περίληψη |
In this diploma, it will be analyzed the way in which the brand image of Merenda brand was built. The determining factors that contributed to its structure but also the consequences they had. Primary quantitative research was conducted and its results analyzed. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο χτίστηκε το brand image του brand Μερέντα. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες που συντέλεσαν στην δομή του αλλα και οι συνέπειες που είχαν. Πραγματοποίηθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα και αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της. |
Λέξη κλειδί |
Μάρκετινγκ Εικόνα μάρκας Μερέντα Marketing Brand image Merenda |
Διαθέσιμο από |
2024-03-22 01:12:29 |
Ημερομηνία έκδοσης |
12-02-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-03-22 01:12:29 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |