Συλλογές
Τίτλος Έρευνα σε συνεργασία με Rolco-Bianil SA
Εναλλακτικός τίτλος Applied consumer research for a heritage Greek brand
Δημιουργός Πάιτς, Ελπίδα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Σκαρμέας, Διονύσιος
Αργουσλίδης, Παρασκευάς
Μπάλτας, Γεώργιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 133σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11161
Περίληψη This thesis examines consumer habits and preferences in the laundry detergent and household cleaning products sectors with the goal of enhancing brand value. The methodology involves collecting primary data through an online survey, focusing on usage habits and product selection criteria. The study analyzes how a longstanding brand can maintain its current audience, attract younger consumers, and leverage its heritage to increase brand equity. The research contributes to understanding consumer preferences and provides insights for improving the brand value in this sector.
Η παρούσα διπλωματική μελετά τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στους κλάδους των απορρυπαντικών ρούχων και των οικιακών καθαριστικών με στόχο τη βελτίωση της αξίας της μάρκας. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει τη συλλογή πρωτογενών στοιχείων μέσω διαδικτυακού ερωτηματολογίου, εστιάζοντας στις συνήθειες χρήσης και στα κριτήρια επιλογής προϊόντων. Η μελέτη αναλύει πως μια διαχρονική μάρκα μπορεί να διατηρήσει το υφιστάμενο κοινό της, να προσελκύσει νεανικό κοινό και να αξιοποιήσει τη κληρονομιά της για να αυξήσει το brand equity. Η έρευνα συνεισφέρει στην κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών και παρέχει ενδείξεις για τη βελτίωση της αξίας της μάρκας στον εν λόγω κλάδο.
Λέξη κλειδί Κληρονομιά μάρκας
Απορρυπαντικά
Αξία μάρκας
Συμπεριφορά καταναλωτή
Detergents
Brand Heritage
Brand equity
Consumer behavior
Διαθέσιμο από 2024-03-22 14:14:34
Ημερομηνία έκδοσης 20-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-03-22 14:14:34
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/