Συλλογές
Τίτλος Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας (brand awarenness) για τα προϊόντα Molto και 7Days
Εναλλακτικός τίτλος Brand awarenness for Molto and 7Days brands
Δημιουργός Μάκου, Αλεξάνδρα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Αργουσλίδης, Παρασκευάς
Σκαρμέας, Διονύσιος
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 108σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11194
Περίληψη This thesis examined the Brand Awareness for the Greeks analytical brands: Molto and 7Days against Champion and Yolo. More specifically, the main objective of the research work is to investigate the way in which specific brands are imprinted in the minds of consumers and what characteristics they attribute to them.The reasons for carrying out this research both the way they are affected by brand awareness and the analysis of its characteristics as reflected in the international literature
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξέτασε το Brand Awareness για τους Έλληνες καταναλωτές στις ακόλουθες μάρκες: Molto και 7Days απέναντι στις Champion και Yolo . Αναλυτικότερα, βασικός στόχος της ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνηθεί τον τρόπος που αποτυπώνεται στο μυαλό των καταναλωτών οι συγκεκριμένες μάρκες και ποια χαρακτηριστικά τους αποδίδουν.Οι λόγοι πραγματοποίησης της παρούσα έρευνας αφορούν τόσο τον τρόπο που οι καταναλωτές επηρεάζονται από το brand awareness όσο και της ανάλυσης των χαρακτηριστικών του όρου όπως αυτοί αποτυπώνονται στην διεθνή βιβλιογραφία
Λέξη κλειδί Προτίμηση επωνυμίας
Αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
Νοοτροπία
Brand awareness
Brand preference
Mindset
Διαθέσιμο από 2024-03-24 20:03:59
Ημερομηνία έκδοσης 29-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-03-24 20:03:59
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/