Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διεθνοποίηση των επιχειρήσεων: μια ανάλυση από την Ελλάδα |
Εναλλακτικός τίτλος |
Determinants of enterprises' internationalization: an analysis from Greece |
Δημιουργός |
Μαζαράκος, Χαράλαμπος |
Συντελεστής |
Νικολόπουλος, Ανδρέας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Μαγκούτας, Αναστάσιος Μανωλόπουλος, Δημήτριος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
69σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11200 |
Περίληψη |
This thesis deals with the effect of specific internal factors on the internationalization of Greek companies. It focuses on the analysis of organizational culture, leadership characteristics and corporate activism as well as their impact on firms' export behavior based on extensive literature review, hypothesis formulation and research methodology application. The results of the research are analyzed using the method of descriptive statistics, correlation matrix and regression for each of the variables studied. From the results, important conclusions emerge regarding the tendency of Greek companies to export successfully, with the presence of corporate activism being the determining factor. Finally, the reasons why this thesis is important for the research are stated and the resulting limitations are described. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την επίδραση συγκεκριμένων εσωτερικών παραγόντων στη διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Επικεντρώνεται στην ανάλυση της οργανωσιακής κουλτούρας, των χαρακτηριστικών ηγεσίας και του εταιρικού ακτιβισμού καθώς και την επίδρασή τους στην εξαγωγική συμπεριφορά των επιχειρήσεων βασιζόμενη σε εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση, στην διατύπωση υποθέσεων και στην εφαρμογή ερευνητικής μεθοδολογίας. Αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας με την μέθοδο της περιγραφικής στατιστικής, του πίνακα συσχέτισης και της παλινδρόμησης για κάθε μία από τις μεταβλητές που μελετώνται. Από τα αποτελέσματα προκύπτουν σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με την τάση των ελληνικών επιχειρήσεων να εξάγουν επιτυχώς, με την παρουσία του εταιρικού ακτιβισμού να αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα. Τέλος, αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους η παρούσα διπλωματική εργασία είναι σημαντική για την έρευνα και περιγράφονται οι περιορισμοί που προκύπτουν. |
Λέξη κλειδί |
Ηγετικά στυλ Εταιρικός ακτιβισμός Εξαγωγές Internationalization Organizational culture Leadership styles Corporate activism Exports Οργανωσιακή κουλτούρα Διεθνοποίηση |
Διαθέσιμο από |
2024-03-27 20:10:28 |
Ημερομηνία έκδοσης |
31-01-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-03-27 20:10:28 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |