Συλλογές
Τίτλος Need for touch in online fashion retailing: the case of Greece
Εναλλακτικός τίτλος Η ανάγκη αφής στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο μόδας: η περίπτωση της Ελλάδας
Δημιουργός Κοκκίνη, Μαρία-Ελευθερία, Kokkini, Maria-Eleftheria
Συντελεστής Kardaras, Dimitrios
Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration
Siomkos, Georgios
Vrechopoulos, Adam
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 177p.
Γλώσσα en
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11230
Περίληψη Online fashion retailing enables retailers to access a wide range of audience and to connect brands with customers across the globe in a fast-paced environment where transactions are enabled with the use of digital technology and the Internet. A major problem affecting the continuing rise of fashion e-commerce is the lack of tactile information, which – up until now – was provided by physical displays of brick-and-mortar stores and the ability to try on clothes. This causes an unprecedented uncertainty in the customer decision making process online. For jewelry, and more specifically wristwatches, existing literature presents a gap in how their tangibility is addressed in online environments. This master thesis takes on a customer-oriented approach to identify the touch-related properties of jewelry and the individuals NFT and consumer behavior when fashion shopping online. Our research revealed that there was no significant difference in the NFT levels between male and female respondents. Moreover, the availability of haptic information, in the form of visual try-on representation on models and detailed descriptions of the product attributes, did not evoke the evaluative tangibility and anticipatory imagination of the respondents and did not lead to higher purchase intention for the wristwatch. However, brand name affected how the consumers perceived the quality of the product, thus, enhancing their confidence in purchasing it. In addition, individuals with higher NFT levels exhibited a generally higher overall purchase intention when haptic information was available. Specifically, since most of the respondents lacked loyalty to the Swatch brand and were disinterested in this wristwatch, their decision-making process was influenced by these sentiments. Finally, individuals with higher NFT levels exhibited a generally higher overall purchase intention when haptic information was available.
Η διαδικτυακή λιανική πώληση fashion προϊόντων επιτρέπει στους πωλητές λιανικής να έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα κοινού και στις μάρκες να συνδέονται με πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο, στα πλαίσια ενός ταχύρρυθμου περιβάλλοντος όπου οι συναλλαγές είναι εφικτές με την χρήση ψηφιακής τεχνολογίας και του Διαδικτύου. Ένα μείζον πρόβλημα που επηρεάζει την συνεχή αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου fashion προϊόντων είναι η έλλειψη απτικής πληροφορίας, η οποία – μέχρι και τώρα – προσφέρεται από τις βιτρίνες των φυσικών καταστημάτων και από την δυνατότητα δοκιμής των ρούχων. Το γεγονός αυτό προκαλεί μια πρωτοφανή αβεβαιότητα στην online διαδικασία λήψης αποφάσεων από τον καταναλωτή. Σε σχέση με τα κοσμήματα, και ειδικότερα για τα ρολόγια χειρός, η υπάρχουσα βιβλιογραφία παρουσιάζει ένα κενό στο πως η φυσική και απτική τους υπόσταση αντιμετωπίζεται σε online περιβάλλοντα. Η παρούσα διπλωματική εργασία ακολουθεί μια πελατοκεντρική προσέγγιση για να ορίσει τις απτικές ιδιότητες των κοσμημάτων, το ατομικό NFT και την συμπεριφορά του καταναλωτή όταν ψωνίζει fashion προϊόντα online. Στην μελέτη μας, δεν υπήρξε σημαντική διαφορά στα επίπεδα NFT μεταξύ ανδρών και γυναικών. Επιπλέον, η παρουσία απτικής πληροφορίας, υπό την μορφή λεπτομερούς περιγραφής των ιδιοτήτων του ρολογιού και προβολής του προϊόντος φορεμένο από μοντέλα, δεν προκάλεσαν το evaluative tangibility και anticipatory imagination των ερωτώμενων και δεν οδήγησαν σε μεγαλύτερη πρόθεση αγοράς για το ρολόι. Ωστόσο, η μάρκα επηρέασε το πως οι καταναλωτές αξιολόγησαν την ποιότητα του ρολογιού και ως εκ τούτου ενισχύθηκε η πρόθεση αγοράς τους για το συγκεκριμένο προϊόν. Ειδικότερα, η πλειονότητα των ερωτώμενων δεν ήταν αφοσιωμένοι στην μάρκα Swatch και δεν ενδιαφέρονταν για το συγκεκριμένο ρολόι χειρός. Συνεπώς, η διαδικασία λήψης αποφάσεών τους επηρεάστηκε από τα συγκεκριμένα συναισθήματα. Τέλος, όσοι από τους ερωτώμενους παρουσίασαν υψηλότερα επίπεδα NFT, έδειξαν ισχυρότερη πρόθεση αγοράς γενικά στο σενάριο όπου ήταν διαθέσιμη η απτική πληροφορία.
Λέξη κλειδί Λιανεμπόριο μόδας
Φύλο
Προβολή προϊόντων
Online retailing
Need for touch
Fashion retailing
Gender differences
Product display
Ανάγκη αφής
Ηλεκτρονικό λιανεμπόριο
Διαθέσιμο από 2024-03-31 16:02:28
Ημερομηνία έκδοσης 19-03-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-03-31 16:02:28
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/