Συλλογές
Τίτλος Online φαρμακεία: αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών και το αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19
Εναλλακτικός τίτλος Online pharmacies: changing of consumer habits and the impact of the Covid-19 pandemic
Δημιουργός Γιαννάρα, Τριάδα
Συντελεστής Παπαδάκης, Βασίλειος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Φραϊδάκη, Αικατερίνη
Μαμάκου, Ξένη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 106σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11322
Περίληψη The present study aims to investigate consumers’ habits regarding their purchases from online pharmacies during and after the Covid-19 pandemic. The study will also explore the reasons why consumers preferred shopping from online pharmacies during the pandemic as well as whether and why they will continue to do so after the pandemic.The second chapter engages in a literature review pertaining to the theoretical background of e-commerce. In this context, the study presents both a general overview of e-commerce and a focused analysis of its operation within online pharmacies, as well as consumer’ behaviour towards online pharmacies during the Covid-19 pandemic.The third chapter analyses the research part of the study, including specifically its methodology and the forth presents the results illustrated by tables and graphs.To investigate the aforementioned objectives, the research was conducted with the support of questionnaires, which were distributed to consumers who shop from online pharmacies. A total of ninety-one (91) responses were collected and analysed through the statistical program Statistical Package for the Social Sciences (SPSS). The main research findings indicates that although most of the participants purchased parapharmaceutical products online during the pandemic, the number of those who continued to shop from online pharmacies after the pandemic decreased. In addition, the better prices, and the ability to place an online order anytime were the most important advantages of online pharmacies, while the delivery delay was the most important disadvantage. It was further observed that the level of consumers’ satisfaction with their purchases from online pharmacies was high.
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των συνηθειών των καταναλωτών σχετικά με τις αγορές τους από ηλεκτρονικά φαρμακεία τόσο κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 όσο και μετά από αυτή. Επιπλέον, θα προσδιοριστούν οι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές προτίμησαν τα ηλεκτρονικά φαρμακεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας και θα διερευνηθεί αν και για ποιους λόγους θα συνεχίσουν τις διαδικτυακές τους αγορές σε αυτά.Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση στην οποία παρουσιάζεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο γενικά όσο και συγκεκριμένα στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού φαρμακείου, καθώς επίσης και η συμπεριφορά του καταναλωτή προς τα διαδικτυακά φαρμακεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας Cοvid-19.Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται το ερευνητικό μέρος της εργασίας και συγκεκριμένα η μεθοδολογία της έρευνας και στο τέταρτο τα αποτελέσματα της, τα οποία παρουσιάζονται μέσω πινάκων και γραφημάτων.Για να μπορέσουν να διερευνηθούν οι προαναφερθέντες στόχοι, η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ερωτηματολογίων, τα οποία διαμοιράστηκαν σε καταναλωτές που πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές σε φαρμακεία. Συνολικά, συγκεντρώθηκαν ενενήντα μία (91) απαντήσεις, οι οποίες αναλύθηκαν μέσω του στατιστικού προγράμματος Statistical Package for Social Sciences (SPSS). Ένα από τα κύρια συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα υποδεικνύει ότι, αν και αρκετοί από τους συμμετέχοντες αγόρασαν παραφαρμακευτικά προϊόντα μέσω του διαδικτύου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο αριθμός των ατόμων που συνέχισαν να αγοράζουν και μετά από αυτή μειώθηκε. Επιπλέον, οι καλύτερες τιμές και η δυνατότητα παραγγελίας οποιαδήποτε ώρα και ημέρα αποτέλεσαν τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών φαρμακείων, ενώ η καθυστέρηση παράδοσης των προϊόντων ήταν το σημαντικότερο μειονέκτημα. Ακόμα, παρατηρήθηκε ότι το επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών σχετικά με τις αγορές τους από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία ήταν υψηλό.
Λέξη κλειδί Κορονοϊός
Διαδικτυακές αγορές
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Online pharmacy
Pandemic
Covid-19 pandemic
Online purchases
E-commerce
Πανδημία
Ηλεκτρονικό φαρμακείο
Διαθέσιμο από 2024-04-15 22:05:37
Ημερομηνία έκδοσης 12-03-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-04-15 22:05:37
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/