Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
E-commerce και FMCG στην μετά Covid-19 εποχή |
Εναλλακτικός τίτλος |
E-commerce and FMCG in the post-Covid-19 era |
Δημιουργός |
Μαγγιώρου, Ελένη |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΤμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Λεκάκος, Γεώργιος Φραϊδάκη, Αικατερίνη |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
45σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11339 |
Περίληψη |
In recent years, the purchasing habits of consumers have changed significantly. Among other factors, the rapid development of e-commerce as well as the confinement and travel restrictions during the pandemic period contributed to the familiarization of the majority of Greek citizens to a new way of shopping.Shopping can be done from anywhere at any time, the choices are more and saving time (less commuting) are some of the reasons why consumers shop online even for basic necessities. Therefore, following the needs of the time, this paper investigates whether consumers choose to make their purchases for essential products from FMCG companies Τα τελευταία χρόνια οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει σημαντικά. Μεταξύ άλλων παραγόντων, η ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς επίσης ο εγκλεισμός και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις κατά την περίοδο της πανδημίας συνέβαλαν στην εξοικείωση της πλειονότητας των Ελλήνων πολιτών σε νέους τρόπος αγοράς. Τα ψώνια μπορούν να γίνουν από οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, οι επιλογές είναι περισσότερες και η εξοικονόμηση χρόνου (λιγότερες μετακινήσεις) είναι κάποιοι από τους λόγους που οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές online ακόμα και τα είδη πρώτης ανάγκης. Ακολουθώντας λοιπόν τις ανάγκες της εποχής, η παρούσα εργασία διερευνά το κατά πόσο οι καταναλωτές επιλέγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους για προϊόντα πρώτης ανάγκης από FMCG επιχειρήσεις στην μετά Covid εποχή τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μελετά την ύπαρξη κάποιου μοντέλου που εξηγεί το πώς οι παράγοντες αυτοί επηρεάζει την τάση αυτή των καταναλωτών , περιγράφει το δημογραφικό προφίλ των καταναλωτών της συγκεκριμένης κατηγορίας και ελέγχει τη σχέση μεταξύ δημογραφικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών και την τάση τους για αγορά. Με σκοπό την στατιστική ανάλυση των ερευνητικών υποθέσεων και την επικύρωση των αποτελεσμάτων της ερευνητικής μεθοδολογίας στην παρούσα διπλωματική γίνεται η χρήση των ακόλουθων στατιστικών τεχνικών: έλεγχοι ανεξαρτησίας x2 , Διερευνητική Παραγοντική Ανάλυση (EFA), και συγκεκριμένα η Ανάλυση Κύριων Συνιστωσών και Διωνυμική Λογιστική Παλινδρόμηση. Τα αποτελέσματα αυτά μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμα εργαλεία για τις FMCG επιχειρήσεις που αναπτύσσουν διαρκώς το κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο σε επίπεδο προώθησης και επικοινωνίας. |
Λέξη κλειδί |
Ηλεκτρονικό εμπόριο Αγαθά ταχείας κατανάλωσης Κορονοϊός E-commerce Fast Μoving Consumer Goods (FMCG) Pandemic Covid-19 |
Διαθέσιμο από |
2024-04-10 00:29:57 |
Ημερομηνία έκδοσης |
03-04-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-04-10 00:29:57 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |