Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Implementing a context-specific AI chatbot for digital marketing |
Εναλλακτικός τίτλος |
Υλοποιώντας ένα AI chatbot με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ |
Δημιουργός |
Perikleous, Alexandros-Panagiotis, Περικλέους, Αλέξανδρος-Παναγιώτης |
Συντελεστής |
Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology Manolopoulos, Dimitrios Nteliou, Kleopatra Fraidaki, Aikaterini |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
59σ. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11380 |
Περίληψη |
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η σκιαγράφηση της τωρινής κατάστασης και των μελλοντικών εξελίξεων στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ όσον αφορά τη χρήση εργαλείων γενετικής τεχνητής νοημοσύνης και η διερεύνηση της εξειδίκευσης που μπορεί να αποκτήσει ένα chatbot σε ένα πεδίο. Στο πλαίσιο αυτό έγινε ανάλυση του επιχειρηματικού μοντέλου των εταιριών του τομέα αυτού με χρήση Καμβά Επιχειρηματικού Μοντέλου και αναζητήθηκαν τα σημεία σε αυτές τις επιχειρήσεις όπου η γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο. Επιπροσθέτως, έγινε ανάπτυξη chatbot βασιζόμενου σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα για την παραγωγή απαντήσεων με εστίαση στο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, έγινε ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η κυκλοφορία εφαρμογής chatbot, η οποία αναπτύχθηκε σε Python και διασυνδέθηκε με API της OpenAI για την δημιουργία απαντήσεων με βάση την πληροφορία που δίνεται από το χρήστη. Επίσης, στο chatbot δόθηκαν οδηγίες για να εξειδικεύσει τις απαντήσεις του για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι δυσκολίες και η πολυπλοκότητα της διαδικασίας ανάπτυξης καταγράφηκαν λεπτομερώς, ενώ η εφαρμογή τέθηκε σε έλεγχο μετά την κυκλοφορία της για να επιβεβαιωθεί η αξιοπιστία της και η ικανότητά της να παραμένει εντός θέματος.Η ανάλυση της διαδικασίας αυτής μπορεί να αποτελέσει οδηγό για επιχειρήσεις, οργανισμούς και επαγγελματίες, που θα επιχειρήσουν να υλοποιήσουν εξειδικευμένα chatbot. Επιπλέον, μπορεί να δώσει έναυσμα για περαιτέρω έρευνα στη δημιουργία εξειδικευμένων chatbot πάνω σε συγκεκριμένα γνωσιακά πεδία που θα μπορούν να δίνουν εξαιρετικά ακριβείς απαντήσεις στους χρήστες. The purpose of this dissertation was to outline the current state of digital marketing and potential advancements in that field concerning generative AI tools as well as to analyze the specialization that a chatbot can have. For this purpose, the Business Model Canvas was used to analyze the business model for companies in that sector and to identify business aspects which could potentially be affected by generative AI tool usage. Furthermore, a chatbot was developed that generated specialized responses for the field of digital marketing with the help of Large Language Models. Specifically, the design, implementation and deployment of a chatbot application was completed. It was developed in Python and integrated with OpenAI’s API for generating responses based on user input. Additionally, the chatbot was provided with a context to customize its responses for digital marketing purposes. The challenges and complexity of the development process were documented, and the app was tested upon release in order to ensure its accuracy and ability to keep answers within context.Analyzing this process could serve as a guide for businesses, organizations and professionals looking to implement specialized chatbots and might also spark further research on this subject. |
Λέξη κλειδί |
Large language models Chatbot Digital marketing Business model canvas Γενετική τεχνητή νοημοσύνη Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου Ψηφιακό μάρκετινγκ Μεγάλα γλωσσικά μοντέλα Generative artificial intelligence |
Διαθέσιμο από |
2024-04-24 18:31:01 |
Ημερομηνία έκδοσης |
08-04-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-04-24 18:31:01 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |