Συλλογές
Τίτλος Ανάδειξη των κρατικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων: ιστορική αναδρομή στις πολιτικές branding του δημοσίου τομέα
Εναλλακτικός τίτλος Highlighting the public sector
Δημιουργός Καλτσάς, Χρήστος
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Πεχλιβάνος, Λάμπρος
Βουδούρη, Ειρήνη
Κοκκινάκη, Φλώρα
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 47σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11468
Περίληψη This paper explores in depth the dynamic relationship between state competitive advantages and the evolution of public sector branding. The following study provides a brief overview of the scope of the work, comprising six chapters. It begins by establishing a theoretical foundation for understanding state competitive advantages and proceeds to trace the historical trajectory of public sector branding. Additionally, we examine the interface between branding and competitive advantages, supported by in-depth case studies of successful government initiatives. Addressing the challenges and criticisms of public sector branding, this literature review explores ethical considerations and limitations. Concluding with future trends and recommendations, the paper offers a comprehensive analysis of strategic state branding, addressed to policy makers, researchers and practitioners seeking information on effective approaches to state potential in a competitive global landscape.
Η παρούσα εργασία εμβαθύνει διερευνά τη δυναμική σχέση μεταξύ των κρατικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και της εξέλιξης της επωνυμίας του δημόσιου τομέα. Η παρακάτω μελέτη παρέχει μια συνοπτική επισκόπηση του πεδίου εφαρμογής της εργασίας, που περιλαμβάνει έξι κεφάλαια. Ξεκινά με τη δημιουργία μιας θεωρητικής βάσης για την κατανόηση των κρατικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και προχωράμε στην ανίχνευση της ιστορικής τροχιάς της επωνυμίας του δημόσιου τομέα. Επιπρόσθετα, εξετάζουμε τη διασύνδεση μεταξύ του branding και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, που υποστηρίζεται από εις βάθος μελέτες περιπτώσεων επιτυχημένων κρατικών πρωτοβουλιών. Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις και τις κριτικές σχετικά με την επωνυμία του δημόσιου τομέα, η παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση περιηγείται σε ηθικούς λόγους και περιορισμούς. Ολοκληρώνοντας με τις μελλοντικές τάσεις και συστάσεις, η εργασία προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση του στρατηγικού branding του κράτους, που απευθύνεται σε υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, ερευνητές και επαγγελματίες που αναζητούν πληροφορίες για αποτελεσματικές προσεγγίσεις για την ανάδειξη των δυνατοτήτων του κράτους σε ένα ανταγωνιστικό παγκόσμιο τοπίο.
Λέξη κλειδί Δημόσια πολιτική
Ανταγωνισμός
Διοίκηση
Νομοθεσία
Public policy
Competition
Administration
Regulation
Διαθέσιμο από 2024-06-17 16:32:06
Ημερομηνία έκδοσης 01-06-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-06-17 16:32:06
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/