Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
CRM στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο: ψηφιακός μετασχηματισμός και προκλήσεις |
Εναλλακτικός τίτλος |
CRM in greek banking sector; digital transformation and challenges |
Δημιουργός |
Τσακάλας, Απόστολος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Φραϊδάκη, Αικατερίνη Μανωλόπουλος, Δημήτριος Βρεχόπουλος, Αδάμ |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
56σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11498 |
Περίληψη |
This study looks into the problems and implementation of Customer Relationship Management (CRM) systems in the Greek banking industry, with a focus on how new services and functionalities are applied and accepted by users. The study starts with a thorough analysis of the body of research on CRM, emphasizing its vital role in raising customer happiness and loyalty. It delves deeper into the challenges associated with CRM systems and suggests strong frameworks that can adjust to changing user preferences. The study presents important factors that affect digital transformation at technological and organizational level, and therefore the well-being of an organization. Practical context is provided by insights from an internship at the National Bank of Greece, which highlight the strategic prospects and operational difficulties related to CRM implementation. The results highlight the need for systematic project management and ongoing evaluation in order to maximize consumer interaction tactics. This report adds to the continuing conversation on CRM in the banking industry and provides practitioners attempting to manage the challenges of digital transformation with insightful advice. Η παρούσα μελέτη εξετάζει τα προβλήματα και την εφαρμογή συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο, με έμφαση στον τρόπο ενσωμάτωσης νέων υπηρεσιών και λειτουργικοτήτων, και την αποδοχή εκ μέρους των χρηστών. Η μελέτη ξεκινά με μια διεξοδική ανάλυση του σώματος της έρευνας σχετικά με το CRM, τονίζοντας τον ζωτικό ρόλο του στην αύξηση της ευημερίας και της αφοσίωσης των πελατών. Εμβαθύνει στις προκλήσεις που σχετίζονται με τα συστήματα CRM και προτείνει ισχυρά πλαίσια που μπορούν να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των χρηστών. Στη μελέτη παρουσιάζονται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε τεχνολογικό και οργανωσιακό επίπεδο, και συνεπώς την ευημερία ενός οργανισμού. Το πρακτικό πλαίσιο παρέχεται από πληροφορίες από πρακτική άσκηση στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, οι οποίες αναδεικνύουν τις στρατηγικές προοπτικές και τις λειτουργικές δυσκολίες που σχετίζονται με την εφαρμογή του CRM. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την ανάγκη για συστηματική διαχείριση έργων και συνεχή αξιολόγηση, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν οι τακτικές αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές. Αυτή η έκθεση προσθέτει στη συνεχιζόμενη συζήτηση σχετικά με το CRM στον τραπεζικό κλάδο και παρέχει στους επαγγελματίες που προσπαθούν να διαχειριστούν τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού με διορατικές συμβουλές. |
Λέξη κλειδί |
Ψηφιακός μετασχηματισμός Αφοσίωση χρήστη Τραπεζικός κλάδος Διαχείριση πελατειακών σχέσεων Επιχειρηματική αναλυτική Customer Relationship Management (CRM) Banking sector Digital transformation User engagement Business analysis |
Διαθέσιμο από |
2024-07-30 11:07:47 |
Ημερομηνία έκδοσης |
29-07-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-07-30 11:07:47 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |