Συλλογές
Τίτλος Διερεύνηση της εικόνας ενός οργανισμού στο χώρο των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης του Κέντρου Καθοδήγησης Καρκινοπαθών
Εναλλακτικός τίτλος Exploring the brand image of a non-profit organization. The case study of the Cancer Care Guidance Center Kapa3
Δημιουργός Μαρδάκη, Αθανασία
Συντελεστής Μπάλτας, Γεώργιος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Σκαρμέας, Διονύσιος
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 106σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11533
Περίληψη This thesis focuses on investigating the image of the Cancer Care Guidance Center (Kapa3), a non-profit organization that provides supportive services to cancer patients. To achieve this, a range of factors that significantly influence and shape the image is examined. Specifically, the quality of the services provided, the reputation, and communication were researched, followed by an exploration of the effects of this image on the behavior of the organization's beneficiaries, namely satisfaction and loyalty. Along with this, the impact of the demographic characteristics of the beneficiaries was also studied. In the next stage, primary quantitative research is conducted to examine how and to what extent the organization's image is influenced by the quality of the services provided, reputation, and communication, while simultaneously attempting to identify the correlation between the organization's image, the satisfaction of the beneficiaries, and loyalty to the organization. In conclusion, the aim of this research is to achieve a deep understanding of the image of an organization in the field of non-profit organizations.
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της εικόνας του Κέντρου Καθοδήγησης Καρκινοπαθών (Κάπα3), ενός Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού, που παρέχει υποστηρικτικές υπηρεσίες σε καρκινοπαθείς. Για να επιτευχθεί αυτό, εξετάζεται μια σειρά παραγόντων που επηρεάζουν και διαμορφώνουν σημαντικά την εικόνα. Συγκεριμένα, ερευνήθηκε η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, η φήμη και η επικοινωνία, ενώ στη συνέχεια η προσοχή στρέφεται στις επιπτώσεις της εικόνας στη συμπεριφορά των ωφελούμενων του οργανισμού, δηλαδή στη ικανοποίηση και στην πιστότητα. Μαζί με αυτά, ερευνήθηκε και η επίδραση των δημογραφικών χαρακτηριστικών των ωφελούμενων. Σε επόμενο στάδιο διεξάγεται πρωτογενής ποσοτική έρευνα ώστε να εξεταστεί με ποιον τρόπο και σε ποιο βαθμό η εικόνα του οργανισμού επηρεάζεται από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη φήμη και την επικοινωνία, ενώ ταυτόχρονα επιχειρείται να προσδιοριστεί η συσχέτιση της εικόνας του οργανισμού με την ικανοποίηση των ωφελούμενων και την πιστότητα στον οργανισμό. Εν κατακλείδι, στόχος αυτής της έρευνας είναι η βαθιά κατανόηση της εικόνας ενός οργανισμού στο χώρο των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών.
Λέξη κλειδί Εικόνα οργανισμού
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί
Καρκίνος
Ικανοποίηση
Ωφελούμενοι
Organization image
Non-profit organizations
Cancer
Satisfaction
Beneficiaries
Διαθέσιμο από 2024-10-10 01:34:12
Ημερομηνία έκδοσης 03-10-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-10-10 01:34:12
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/