Συλλογές
Τίτλος Προσδιοριστικοί παράγοντες επηρεασμού της αποτελεσματικότητας των μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου στα social media
Εναλλακτικός τίτλος Factors determining the effectiveness of social cause messages on social media
Δημιουργός Μαυροματίδης, Γεώργιος
Συντελεστής Αργουσλίδης, Παρασκευάς
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Σκαρμέας, Διονύσιος
Καμινάκης, Κωνσταντίνος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 47σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11549
Περίληψη The present study focuses on the study of factors that determine the effectiveness of social content and purpose message campaigns, i.e. the intention of the recipient of the message to change his/her behavior / or way of thinking by adopting it, focusing on social media users. Messages of social content are increasingly promoted either by state, or by for-profit and non-profit organisations, but also by businesses as well. Through quantitative and field research, this study analyzes different aspects of the issue related to the importance of matters concerning the sender, the recipient of the message and their engagement with the relevant social issue and the attitude they adopt towards the campaign, examining their effect on adoption intent. The attitude that the recipient will form through the influence of the above factors proves decisive for grasping the content of the message, i.e. for claiming the campain of the social purpose message successfull or not.The conclusions of the research aim to contribute to the existing bibliographical references and lead to create useful practices.
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην μελέτη παραγόντων που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου και σκοπού, δηλαδή την πρόθεση του αποδέκτη του μηνύματος να αλλάξει την συμπεριφορά του / ή και τον τρόπο σκέψης του υιοθετώντας το, εστιάζοντας σε χρήστες των social media. Μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου ολοένα και περισσότερο προβάλλονται είτε από κρατικούς φορείς, είτε από οργανισμούς κερδοσκοπικούς και μη, αλλά και από επιχειρήσεις. Μέσω ποσοτικής έρευνας και έρευνας πεδίου η παρούσα μελέτη αναλύει διαφορετικές διαστάσεις του ζητήματος που σχετίζονται με την σημαντικότητα παραγόντων σχετικών με τον αποστολέα, τον αποδέκτη του μηνύματος και την εμπλοκή του με το σχετικό κοινωνικό ζήτημα και την στάση που υιοθετεί απέναντι στην καμπάνια, εξετάζοντας την επίδραση τους στην πρόθεση υιοθέτησης.Η στάση που ο αποδέκτης θα διαμορφώσει μέσω της επίδρασης των ανωτέρω παραγόντων, αποδεικνύεται καθοριστική για την υιοθέτηση του περιεχομένου του μηνύματος, δηλαδή για την επιτυχία ή μη της καμπάνιας του μηνύματος κοινωνικού σκοπού. Τα συμπεράσματα της έρευνας αποσκοπούν στο να συμβάλουν στην σχετική βιβλιογραφία και να οδηγήσουν σε χρήσιμες πρακτικές.
Λέξη κλειδί Μήνυμα κοινωνικού περιεχομένου
Διαφήμιση
Παράγοντες
Επωνυμία
Social cause message
Advertising
Factors
Brand
Διαθέσιμο από 2024-10-15 22:17:01
Ημερομηνία έκδοσης 15-10-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-10-15 22:17:01
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/