Συλλογές
Τίτλος Πλάνο μάρκετινγκ του εγκληματολογικού εργαστηρίου DNAlogy
Εναλλακτικός τίτλος Marketing plan of DNAlogy forensic laboratory
Δημιουργός Νταούτη, Παναγιώτα
Συντελεστής Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Σκαρμέας, Διονύσιος
Μπάλτας, Γεώργιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 77σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11560
Περίληψη The purpose of this thesis is the development of a marketing plan for a forensic laboratory. This plan is aiming to define the actions which should be made in order for the business to meet its goals.For the authorship of this thesis extensive research through online and bibliographic sources was carried out. The thesis consists of seven (7) chapters, beginning with the analysis of the internal and external environment of the company and is followed by the SWOT analysis, which is a fundamental method of detecting the strengths and weaknesses of the company. In the upcoming chapter, the target-markets which the company will focus on are thoroughly discussed, as well as the strategy it will pursue to achieve those goals. After segmenting the target market, the commercial policy, as well as the pricing, distribution, and promotion policies that make up the marketing mix will follow. The final chapter provides a summary of the program's implementation through the tactics the business will employ, as well as a budget plan and timelines that need to be adhered to.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός πλάνου μάρκετινγκ για ιδιωτικό εγκληματολογικό εργαστήριο με στόχο να προσδιοριστούν οι απαιτούμενες ενέργειες που θα βοηθήσουν στην εκπλήρωση των στόχων που έχει θέσει η επιχείρηση. Για την συγγραφή της πραγματοποιήθηκε εκτενής έρευνα σε ηλεκτρονικές και βιβλιογραφικές πηγές και ενδελεχής έρευνα του εσωτερικού της επιχείρησης.Η εργασία δομείται σε επτά (7) κεφάλαια, όπου ξεκινούν με την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης και ακολουθεί στο κεφάλαιο τρία (3) η ανάλυση SWOT, που αποτελεί τη βασική μέθοδο να εντοπίσουμε τα δυνατά και αδύνατα σημεία της επιχείρησης. Στο αμέσως επόμενο κεφάλαιο αναφέρονται διεξοδικά οι αγορές - στόχοι που θα εστιάσει η επιχείρηση, καθώς και η στρατηγική που θα ακολουθήσει για να οδηγηθεί στην επίτευξη των στόχων. Αφού γίνει η τμηματοποίηση της αγοράς στόχου, θα ακολουθήσει η εμπορική πολιτική που θα λάβει χώρα καθώς και οι πολιτικές τιμολόγησης, διανομής και προβολής που συγκροτούν το μίγμα μάρκετινγκ. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια σύνοψη της υλοποίησης του προγράμματος μέσω των τακτικών που θα ακολουθήσει η επιχείρηση, καθώς επίσης γίνεται ένα πλάνο από τον προϋπολογισμό που θα δαπανηθεί και τα χρονοδιαγράμματα όπου πρέπει να ακολουθηθούν.
Λέξη κλειδί Πλάνο μάρκετινγκ
Εργαστήριο
Υγεία
Marketing plan
Laboratory
Health
Διαθέσιμο από 2024-10-18 18:40:37
Ημερομηνία έκδοσης 03-10-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-10-18 18:40:37
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/