Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η επίδραση των online reviews στη διαδικασία λήψης απόφασης των πελατών στον ξενοδοχειακό κλάδο |
Εναλλακτικός τίτλος |
The effect of online reviews on the decision-making process of customers in the hotel industry |
Δημιουργός |
Γεωργίου, Ελένη |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Σταθακόπουλος, Βλάσιος Μπάλτας, Γεώργιος Καμινάκης, Κωνσταντίνος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
78σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11626 |
Περίληψη |
The present study examines the impact of online reviews on booking intentions via online platforms for accommodation booking. More specifically, it investigates to what extent the perceived reliability, the usefulness, the quality of the arguments, as well as the valence of any information posted by previous guests in the form of a review or comment about a particular accommodation impact through effects on trust and the perceived risk concerning the accommodation and the booking respectively, the potential customer’s intention to book. Additionally, the role of familiarity with the online booking process as a moderating variable is examined. For the purpose of this study, a primary quantitative study was conducted on a sample of 304 participants via an online questionnaire. The findings of the research aim to contribute to the relevant literature and to provide practical insights and recommendations to professionals in the related industry. Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επίδραση των online κριτικών (online reviews) στην πρόθεση κράτησης καταλύματος μέσω online πλατφορμών κρατήσεων. Πιo συγκεκριμένα, μελετάται το πως η αντιλαμβανόμενη αξιοπιστία καθώς και η χρησιμότητα, η ποιότητα των επιχειρημάτων και το σθένος οποιασδήποτε αναρτημένης από προηγούμενους επισκέπτες πληροφορίας υπό μορφή κριτικής ή σχολίου για ένα συγκεκριμένο κατάλυμα, επηρεάζει την πρόθεση κράτησης των δυνητικών πελατών δια μέσου της επίδρασης στην εμπιστοσύνη απέναντι στο κατάλυμα, αλλά και του αντιλαμβανόμενου κινδύνου που συνοδεύει μια ενδεχόμενη κράτηση σε αυτό. Επιπλέον, εξετάζεται ο ρόλος της εξοικείωσης των χρηστών των πλατφορμών αυτών με την συγκεκριμένη προσέγγιση κρατήσεων ως ρυθμιστικού παράγοντα των ανωτέρω σχέσεων. Για τον σκοπό της έρευνα πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα σε δείγμα 304 συμμετεχόντων μέσω online ερωτηματολόγιου. Τα ευρήματα της έρευνας αποσκοπούν συνεισφορά στην σχετική βιβλιογραφία και στην εξαγωγή πρακτικών και προτάσεων προς τα στελέχη και επαγγελματίες του σχετικού κλάδου. |
Λέξη κλειδί |
Διαδικτυακές κριτικές Τουρισμός Ξενοδοχειακός κλάδος Πελάτες Online reviews Tourism Hotel industry Customers |
Διαθέσιμο από |
2024-11-02 12:24:10 |
Ημερομηνία έκδοσης |
21-10-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-11-02 12:24:10 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |