Συλλογές
Τίτλος What defines a brand as luxury in digital advertising? A case study among the luxury fashion-beauty sector
Εναλλακτικός τίτλος Τι ορίζει ένα προϊόν ως πολυτελές στην ψηφιακή διαφήμιση; Μια μελέτη περίπτωσης στον τομέα της πολυτελούς μόδας-ομορφιάς
Δημιουργός Καρασούλου, Κωνσταντίνα, Karasoulou, Konstantina
Συντελεστής Repoussis, Panagiotis
Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration
Indounas, Konstantinos
Lionakis, Konstantinos
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 76p.
Γλώσσα en
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11637
Περίληψη An analysis of the best methods of social media advertising for Luxury brands and a how-to guide for crafting an effective social media ad. The goal is to enhance the “luxurious” positioning and brand image, while leveraging the use of storytelling and influencer advocacy. A preliminary and secondary research are conducted, to propose new digital advertising trends. Famous examples of successful Luxury social media campaigns are analysed.
Μια ανάλυση των καλύτερων μεθόδων διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκες πολυτελείας και ένας οδηγός για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής διαφήμισης στα ψηφιακά μέσα. Κύριος στόχος είναι να ενισχυθεί η «πολυτελής» τοποθέτηση και η εικόνα της επωνυμίας, αξιοποιώντας παράλληλα τη χρήση του αφηγήματος και των διάσημων προσώπων. Πραγματοποιούνται πρωτογενής και δευτερογενής έρευνες και προτείνονται νέες τάσεις ψηφιακής διαφήμισης. Τέλος, αναλύονται διάσημα παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών πολυτελών προϊόντων, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Λέξη κλειδί Μάρκετινγκ
Πολυτελείς επωνυμίες
Κοινωνικά δίκτυα
Διαφήμιση
Δημιουργία εικόνας
Luxury brands
Marketing
Social media
Advertising
Image making
Διαθέσιμο από 2024-11-01 13:24:53
Ημερομηνία έκδοσης 17-10-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-11-01 13:24:53
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/