Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
What defines a brand as luxury in digital advertising? A case study among the luxury fashion-beauty sector |
Εναλλακτικός τίτλος |
Τι ορίζει ένα προϊόν ως πολυτελές στην ψηφιακή διαφήμιση; Μια μελέτη περίπτωσης στον τομέα της πολυτελούς μόδας-ομορφιάς |
Δημιουργός |
Καρασούλου, Κωνσταντίνα, Karasoulou, Konstantina |
Συντελεστής |
Repoussis, Panagiotis Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration Indounas, Konstantinos Lionakis, Konstantinos |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
76p. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11637 |
Περίληψη |
An analysis of the best methods of social media advertising for Luxury brands and a how-to guide for crafting an effective social media ad. The goal is to enhance the “luxurious” positioning and brand image, while leveraging the use of storytelling and influencer advocacy. A preliminary and secondary research are conducted, to propose new digital advertising trends. Famous examples of successful Luxury social media campaigns are analysed. Μια ανάλυση των καλύτερων μεθόδων διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκες πολυτελείας και ένας οδηγός για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής διαφήμισης στα ψηφιακά μέσα. Κύριος στόχος είναι να ενισχυθεί η «πολυτελής» τοποθέτηση και η εικόνα της επωνυμίας, αξιοποιώντας παράλληλα τη χρήση του αφηγήματος και των διάσημων προσώπων. Πραγματοποιούνται πρωτογενής και δευτερογενής έρευνες και προτείνονται νέες τάσεις ψηφιακής διαφήμισης. Τέλος, αναλύονται διάσημα παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών πολυτελών προϊόντων, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. |
Λέξη κλειδί |
Μάρκετινγκ Πολυτελείς επωνυμίες Κοινωνικά δίκτυα Διαφήμιση Δημιουργία εικόνας Luxury brands Marketing Social media Advertising Image making |
Διαθέσιμο από |
2024-11-01 13:24:53 |
Ημερομηνία έκδοσης |
17-10-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-11-01 13:24:53 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |