Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Determinants of the payout decision in the airline industry |
Εναλλακτικός τίτλος |
Προσδιοριστικοί παράγοντες της απόφασης κατανομής μερισμάτων στη βιομηχανία αερομεταφορών |
Δημιουργός |
Θεοδωράτου, Αιμιλία, Theodoratou, Aimilia |
Συντελεστής |
Tsekrekos, Andrianos Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance Leledakis, Georgios Episcopos, Athanasios |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
44p. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11711 |
Περίληψη |
This thesis investigates the factors that influence dividend payout decisions in the airline industry, known for its high costs, changing demand, and sensitivity to economic conditions. Using data from 58 airlines over ten years (2009-2018), the study analyzes key financial factors such as company size, cash holdings, debt levels, profitability, and the life stage of the company. The results show that larger and more mature airlines are more likely to pay dividends, while interestingly, airlines with higher cash reserves are less likely to pay dividends, as they may prefer to keep cash for future investments or to be able to manage unexpected economic challenges. Debt and profitability did not significantly impact dividend decisions, suggesting that airlines focus more on long-term strategies instead of short-term financial performance. These findings provide useful insights for airline management and their investors to understand how dividend policies are implemented in this industry. Future research could examine external factors or environmental regulations and compare full-service and low-cost airlines to see how their dividend strategies differ. Η παρούσα διατριβή εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις κατανομής μερισμάτων στον κλάδο των αερομεταφορών, έναν κλάδο που χαρακτηρίζεται από υψηλά λειτουργικά κόστη, μεταβαλλόμενη ζήτηση και ευαισθησία στις οικονομικές συνθήκες. Με τη χρήση δεδομένων από 58 αεροπορικές εταιρείες για μία περίοδο δέκα ετών (2009-2018), η μελέτη αναλύει βασικούς χρηματοοικονομικούς παράγοντες όπως το μέγεθος της εταιρείας, τα ταμειακά διαθέσιμα, τα επίπεδα χρέους, την κερδοφορία και το στάδιο ανάπτυξής της. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι μεγαλύτερες και πιο ώριμες αεροπορικές εταιρείες είναι πιο πιθανό να διανέμουν μερίσματα. Αντίθετα, οι εταιρείες με υψηλότερα ταμειακά διαθέσιμα φαίνεται να αποφεύγουν τη διανομή μερισμάτων, προτιμώντας να διατηρούν κεφάλαια για μελλοντικές επενδύσεις ή για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων οικονομικών προκλήσεων. Το χρέος και η κερδοφορία δεν φάνηκαν να επηρεάζουν σημαντικά τις αποφάσεις διανομής, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες δίνουν έμφαση σε μακροπρόθεσμες στρατηγικές παρά σε βραχυπρόθεσμη χρηματοοικονομική απόδοση. Τα αποτελέσματα της μελέτης προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες στη διοίκηση των αεροπορικών εταιρειών και στους επενδυτές τους, βοηθώντας τους να κατανοήσουν πώς διαμορφώνονται οι πολιτικές μερισμάτων στον συγκεκριμένο κλάδο. Μελλοντικές έρευνες θα μπορούσαν να διερευνήσουν την επίδραση εξωτερικών παραγόντων, όπως οι γεωπολιτικές εξελίξεις ή οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί, καθώς και να συγκρίνουν τις στρατηγικές μερισμάτων μεταξύ παραδοσιακών και αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. |
Λέξη κλειδί |
Αεροπορικός κλάδος Κατανομή μερισμάτων Χρηματοοικονομικές στρατηγικές Airline industry Dividend payout Financial strategies |
Διαθέσιμο από |
2024-11-15 17:06:31 |
Ημερομηνία έκδοσης |
11-10-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-11-15 17:06:31 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |