Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Evaluation and sustainability of a loan for a new-building vessel investment |
Εναλλακτικός τίτλος |
Αξιολόγηση και βιωσιμότητα δανείου για επένδυση νεότευκτου πλοίου |
Δημιουργός |
Anagnopoulos, Dimitrios, Kakavoulas, Charitos Κακαβούλας, Χαρίτος Αναγνώπουλος, Δημήτριος |
Συντελεστής |
Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance Androutsopoulos, Konstantinos Kavussanos, Emmanuel Tsouknidis, Dimitrios |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
53p. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11734 |
Περίληψη |
This thesis examines the evaluation and sustainability of a shipping bank loan for a new-building vessel investment. For shipping companies, the construction of new-building vessels was always a capital-intensive process and that is the main reason external financing became a necessity for most ship owners and investors. The most widespread practice for external financing is borrowing from large bank institutions which specialize in shipping. The objective of this dissertation is to model the evaluation of shipping bank loans, for a specific new-building project, in a more user-friendly way than the way it was conducted in the past. It was observed that there was a need for a more dynamic model with higher customization degrees. The model presented in this thesis is exclusively based on quantitative data, which are user inputs and general assumptions based on technical, commercial, and financial data, and it specializes in bulkers and tankers of all sizes. The main scope of the financial model was to minimize user inputs and maximize the resulted information. The above data are processed in the model and are presented in financial statements and projected returns, such as Internal Rate of Return and Multiple of Invested Capital. The last part of the evaluation concludes to specific financial ratios which are especially useful and beneficial tools for the everyday business of shipping companies and bank institutions. Some ratios presented among others are the Net Profit Margin, the Asset Cover Ratio (ACR) and the Return on Assets (ROA). The flexibility and accessibility of the model could enhance the decision-making processes of all involved parties bypassing the complexities of the evaluation of such projects. The thesis's sections are in the following order: Introduction, Literature review, Data, Methodology, Results and Discussion of the results, and Conclusion. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αξιολόγηση και τη βιωσιμότητα ενός τραπεζικού δανείου για τη ναυπήγηση ενός νεότευκτου πλοίου. Για τις ναυτιλιακές εταιρείες, η κατασκευή νέων πλοίων ήταν πάντα μια διαδικασία που απαιτεί υψηλό κεφάλαιο, και αυτός είναι ο κύριος λόγος που η εξωτερική χρηματοδότηση έγινε αναγκαιότητα για τους περισσότερους πλοιοκτήτες και επενδυτές. Η πιο διαδεδομένη πρακτική για εξωτερική χρηματοδότηση είναι ο δανεισμός από μεγάλους τραπεζικούς οργανισμούς που εξειδικεύονται στη ναυτιλία.Ο στόχος αυτής της διατριβής είναι να μοντελοποιήσει την αξιολόγηση τραπεζικών δανείων για τη ναυτιλία, για ένα συγκεκριμένο έργο ναυπήγησης, με έναν πιο φιλικό προς τον χρήστη τρόπο από αυτόν που χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν. Παρατηρήθηκε ότι υπήρχε ανάγκη για ένα πιο δυναμικό μοντέλο με υψηλότερο βαθμό προσαρμογής.Το μοντέλο που παρουσιάζεται σε αυτή την εργασία βασίζεται αποκλειστικά σε ποσοτικά δεδομένα, τα οποία αποτελούν εισαγωγές του χρήστη και γενικές παραδοχές που βασίζονται σε τεχνικά, εμπορικά και οικονομικά δεδομένα, και εξειδικεύεται σε bulkers και tankers όλων των μεγεθών. Ο βασικός σκοπός του οικονομικού μοντέλου ήταν να ελαχιστοποιήσει τις εισαγωγές των χρηστών και να μεγιστοποιήσει τις παραγόμενες πληροφορίες. Τα παραπάνω δεδομένα επεξεργάζονται στο μοντέλο και παρουσιάζονται σε οικονομικές καταστάσεις και προβλεπόμενες αποδόσεις , όπως το Internal Rate of Return και το Multiple of Invested Capital.Το τελευταίο μέρος της αξιολόγησης καταλήγει σε συγκεκριμένους χρηματοοικονομικούς δείκτες, οι οποίοι αποτελούν εξαιρετικά χρήσιμα και ωφέλιμα εργαλεία για την καθημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα των ναυτιλιακών εταιρειών και των τραπεζικών οργανισμών. Κάποιοι από τους δείκτες που παρουσιάζονται, μεταξύ άλλων, είναι το Net Profit Margin, το Asset Cover Ratio και το Return on Assets.Η ευελιξία και η προσβασιμότητα του μοντέλου μπορούν να ενισχύσουν τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων όλων των εμπλεκόμενων μερών, παρακάμπτοντας τις πολυπλοκότητες που παρουσιάζει η αξιολόγηση τέτοιων επενδύσεων. Τα κεφάλαια της εργασίας παρατίθενται ως ακολούθως: Εισαγωγή, Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας, Δεδομένα, Μεθοδολογία, Αποτελέσματα και Συζήτηση Αποτελεσμάτων, και Συμπεράσματα. |
Λέξη κλειδί |
Τραπεζικό δάνειο Χρηματοοικονομικό μοντέλο Νεότευκτο πλοίο Χρηματοδότηση ναυτιλίας Αξιολόγηση επένδυσης New-building vessel Bank loan Financial model Shipping finance Investment valuation |
Διαθέσιμο από |
2024-11-28 21:08:56 |
Ημερομηνία έκδοσης |
29-10-2024 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2024-11-28 21:08:56 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |