Συλλογές
Τίτλος Ψηφιακό μάρκετινγκ και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Εναλλακτικός τίτλος Digital marketing and human resource management
Δημιουργός Μπούγια, Κωνσταντίνα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Φραϊδάκη, Αικατερίνη
Λεκάκος, Γεώργιος
Βρεχόπουλος, Αδάμ
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 79σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11857
Περίληψη This study examines the connection between digital marketing and sustainable human resource management (Sustainable Human Resource Management - SHRM) in the Greek workplace environment. The research presented below focuses on exploring how SHRM practices influence employee engagement, satisfaction, and well-being, as well as how the integration of digital marketing strategies, such as the use of digital communication channels, social media, and online recruitment strategies, can enhance the effectiveness and sustainability of businesses. More specifically, the utilization of digital marketing through the use of social media and other communication platforms helps improve the attraction and retention of talented employees, enhances communication and interaction between employees and the company, while also supporting the development of a modern, appealing corporate culture.The research was conducted through a structured questionnaire with a sample of 100 employees from PwC Greece, the INDITEX Group Greece, as well as postgraduate students from the Departments of Management Science and Technology at the Athens University of Economics and Business and the MBA program at the Agricultural University of Athens. Participants evaluated critical aspects of their current or past work experience, such as satisfaction, skill development, and employee retention, using a scale from 1 (not at all) to 5 (very much). The data was analyzed to reveal the key factors contributing to the improvement of the work experience and corporate culture.This study highlights the importance of integrating digital technologies and sustainable human resource management strategies, such as digital marketing and the use of social media, in order to create a supportive work environment that fosters well-being, engagement, and development. Throughout the study, the results provide useful recommendations for enhancing the competitiveness and sustainability of Greek businesses, as well as potential future challenges.
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη σύνδεση μεταξύ του ψηφιακού μάρκετινγκ και της βιώσιμης διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (Sustainable Human Resource Management - SHRM) στο ελληνικό εργασιακό περιβάλλον. Η έρευνα που καλούμαστε να αναλύσουμε παρακάτω, επικεντρώνεται στη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο οι πρακτικές SHRM επηρεάζουν την εργασιακή δέσμευση, ικανοποίηση και ευημερία, καθώς και πώς η ενσωμάτωση ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ, όπως η χρήση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, κοινωνικών δικτύων και στρατηγικών προσέλκυσης μέσω της πλατφόρμας του διαδικτύου μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, η αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω της χρήσης των social media και άλλων μέσων και πλατφορμών επικοινωνίας συμβάλλει στη βελτίωση της προσέλκυσης και διατήρησης ταλαντούχων εργαζομένων, ενισχύει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των εργαζομένων και της επιχείρησης, ενώ παράλληλα υποστηρίζει την ανάπτυξη μιας σύγχρονης, ελκυστικής εταιρικής κουλτούρας.Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 100 εργαζομένων της PwC Ελλάδας, τoυ ομίλου INDITEX Ελλάδας, καθώς και μεταπτυχιακών φοιτητών των τμημάτων Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του τμήματος MBA του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν κρίσιμες πτυχές της εργασιακής τους εμπειρίας, τωρινής ή και παρελθοντικής, όπως η ικανοποίηση, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η διατήρηση του ήδη υπάρχοντος προσωπικού, χρησιμοποιώντας κλίμακα από 1 (καθόλου) έως 5 (πάρα πολύ). Τα δεδομένα αναλύθηκαν για να αποκαλυφθούν οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στη βελτίωση της εργασιακής εμπειρίας και της εταιρικής κουλτούρας.Η εργασία αναδεικνύει τη σημασία της ενσωμάτωσης ψηφιακών τεχνολογιών και βιώσιμων στρατηγικών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ και η χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον που προάγει την ευημερία, τη δέσμευση και την ανάπτυξη. Στην πορεία της εργασίας τα αποτελέσματα της μελέτης παρέχουν χρήσιμες προτάσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας των ελληνικών επιχειρήσεων καθώς και πιθανές μελλοντικές προκλήσεις.
Λέξη κλειδί Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εργασιακή ικανοποίηση
Ανθρώπινο δυναμικό
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Βιώσιμη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Sustainable Human Resource Management (SHRM)
Digital marketing
Human resources
Social media
Employee satisfaction
Διαθέσιμο από 2025-02-05 15:26:46
Ημερομηνία έκδοσης 03-02-2025
Ημερομηνία κατάθεσης 2025-02-05 15:26:46
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/