Συλλογές
Τίτλος E-banking: το μέλλον της ελληνικής τραπεζικής;
Εναλλακτικός τίτλος E-banking: the future of greek banking?
Δημιουργός Γαλανοπούλου, Αναστασία
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βασιλικοπούλου, Αικατερίνη
Καρδαράς, Δημήτριος
Καπερώνης, Σταύρος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 69σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11890
Περίληψη Our era is characterized by rapid technological developments in all sectors worldwide. The power of technology has even penetrated the banking sector, creating a new possibility, electronic banking (e-banking). Today, the provision of banking products and services, with the exception of the provision of investment advice, is increasingly carried out through e-banking and without the physical presence of the customer in the branch. Although e-banking is used by all Greek banks and offers many benefits to its users, there are many factors that must be taken into account so that electronic banking can become a useful tool for customers of the banking system. With the help of quantitative research that will be conducted using the Cluster Analysis and ANOVA method of the SPSS program, the main objective of this research is to investigate whether customers are satisfied with the use of their e-banking. The results of this research show that the positive characteristics of e-banking such as: time and cost savings, ease of use, global reach, availability, accessibility, legality of procedures, internet security, minimalist design and content of electronic banking, increase customer satisfaction. It will be determined whether e-banking effectively satisfies its customers and whether it ultimately constitutes the future of Greek banking.
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις σε όλους τους κλάδους παγκοσμίως. Η δύναμη της τεχνολογίας έχει εισχωρήσει ακόμη και στον τραπεζικό κλάδο δημιουργώντας μία νέα δυνατότητα, την ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking). Σήμερα, η προσφορά τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, με εξαίρεση την παροχή επενδυτικών συμβουλών, πραγματοποιούνται όλο και περισσότερο μέσω του e-banking και χωρίς την φυσική παρουσία του πελάτη στο κατάστημα. Αν και το e-banking χρησιμοποιείται από όλες τις ελληνικές τράπεζες και προσφέρει πολλά οφέλη στους χρήστες του, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψιν ώστε η ηλεκτρονική τραπεζική να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για του πελάτες του τραπεζικού συστήματος. Με την βοήθεια της ποσοτικής έρευνας που θα διεξαχθεί χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του Cluster Analysis και ANOVA του προγράμματος SPSS, κύριος στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι από την χρήση του e-banking τους. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας δείχνουν ότι τα θετικά χαρακτηριστικά του e-banking όπως: η εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, η ευκολία χρήσης, η παγκόσμια εμβέλεια, η διαθεσιμότητα, η δυνατότητα πρόσβασης, η νομιμότητα διαδικασιών, η ασφάλεια διαδικτύου, ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός και το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής τραπεζικής, αυξάνουν την ικανοποίηση του πελάτη. Θα διαπιστωθεί εάν το e-banking ικανοποιεί αποτελεσματικά τους πελάτες του και εάν τελικά αποτελεί το μέλλον της ελληνικής τραπεζικής.
Λέξη κλειδί Ικανοποίηση πελατών
Ηλεκτρονική τραπεζική
Παράγοντες ικανοποίησης
Ελληνικές τράπεζες
E-banking
Customer satisfaction
Satisfaction factors
Greek banks
Διαθέσιμο από 2025-02-14 21:38:17
Ημερομηνία έκδοσης 07-02-2025
Ημερομηνία κατάθεσης 2025-02-14 21:38:17
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/