Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Προϊόντα private label: η στρατηγική των ελληνικών βιομηχανιών |
Δημιουργός |
Μυλωνάς, Κωνσταντίνος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Αυλωνίτης, Γεώργιος |
Εκδότης |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
02-2005 |
Γλώσσα |
el |
Περίληψη |
Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών |
Λέξη κλειδί |
Διεθνής αγορά Καταναλωτική ζήτηση Βιομηχανία Εμπορική προώθηση |
Ημερομηνία έκδοσης |
02-2005 |