Συλλογές
Τίτλος Σχεδιασμός πελατοκεντρικής στρατηγικής για έναν ελληνικό εκδοτικό οργανισμό με εφαρμογή μεθόδων πολυκριτήριας ανάλυσης
Δημιουργός Αλεξόπουλος, Σπύρος
Συντελεστής Σίσκος, Ιωάννης
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εκδότης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 177σ.
Γλώσσα el
Περίληψη Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (MBA)
Λέξη κλειδί Ερευνα
Ερευνα στις επιχειρήσεις
Ανάλυση κόστους-αποτελεσματικότητας
Ανάλυση κόστους-ωφέλειας
Οργανοδιοικητική τεχνική
Ημερομηνία έκδοσης 2005