Συλλογές
Τίτλος Δημιουργία επωνυμίας σε διεθνείς αγορές (global branding) από πολυεθνικές επιχειρήσεις
Δημιουργός Παπακώστα, Θεανώ - Πηνελόπη
Συντελεστής Πανηγυράκης, Γεώργιος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εκδότης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 168σ.
Γλώσσα el
Περίληψη Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Λέξη κλειδί Μάρκετινγκ
Διεθνές εμπόριο
Διεθνής αγορά
Ερευνα αγοράς
Καταναλωτής
Συμπεριφορά του καταναλωτή
Πνευματική ιδιοκτησία
Δειγματοληψία
Ημερομηνία έκδοσης 06-2005