Συλλογές |
|
---|---|
Τίτλος |
Στρατηγικό marketing plan νέας σειράς οίνων Ε. Τσάνταλης α.ε |
Δημιουργός |
Καταραχιά, Ανδρονίκη |
Συντελεστής |
Σταθακόπουλος, Β. Μ. |
Εκδότης |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
74σ. |
Γλώσσα |
el |
Περίληψη |
Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA) |
Λέξη κλειδί |
Μάρκετινγκ Εμπορία Σχεδιασμός της αγοράς Οίνος Ποτοποιία Ανταγωνισμός Οίνος ποιότητας Δομή της βιομηχανίας Παραγωγική ικανότητα Εμπορική προώθηση Τιμολόγηση Εμπορική διανομή |
Ημερομηνία έκδοσης |
2003 |