Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Εφαρμογή της μεθόδου ανάλυσης αντιστοιχιών στο μάρκετινγκ |
Δημιουργός |
Δήμας, Λάμπρος Π. |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Στατιστικής Καρλής, Δ. |
Εκδότης |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
113 |
Γλώσσα |
el |
Περίληψη |
Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. ΜΠΣ, Τμήμα Στατιστικής (part time) |
Λέξη κλειδί |
Αγορά με δόσεις Εμπορική πράξη Έρευνα αγοράς Στατιστική Leasing Χρηματοπιστωτικός οργανισμός |
Ημερομηνία έκδοσης |
05-2004 |