Συλλογές
Τίτλος Πώς η τεχνολογία των QR codes υποστηρίζει και ενισχύει το Marketing
Εναλλακτικός τίτλος How QR Code technology supports and enhances Marketing
Δημιουργός Δήμα, Μαρία
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής
Καραγιαννάκη, Αγγελική
Ρηγοπούλου, Ειρήνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 100 σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=5768
Περίληψη This diploma thesis, titled "How QR Code Technology supports and strengthens Marketing" was developed as part of the MSc / Master of Science degree in the Information Systems Department of the Department of Informatics of the Athens University of Economics and Business ) in February 2018.The aim of this thesis is to highlight the technology of QR codes and what it has to offer in the field of Marketing. Nowadays, due to the continuous development of technology, each company faces the challenge of being up to date and following the new trends so that it is always considered as a pioneer by consumers. In order to achieve this, it must be immediately and successfully adapted to all technological developments, one of which is QR codes. If someone uses QR codes correctly, they can bring a variety of positive results to a company, such as increasing traffic to its website, or even increasing its revenue from online purchases. In this study, we want to emphasize the right ways and best-practice techniques, through examples and analysis of conclusions from the primary and secondary research carried out. In the context of primary research, an interview was conducted with a co-founder of a QR codes company, as well as a questionnaire survey distributed online. The results of the latter were introduced to the Theory of Planned Behavior (TPB) model and helped us to understand the psychosocial factors lead to the view that QR codes are useful. From our secondary research, we find equally interesting results after extensive study, we also see their various successful applications by companies that used them to their full potential.
Η παρούσα διπλωματική με τίτλο “Πώς η τεχνολογία των QR codes υποστηρίζει και ενισχύει το Marketing” εκπονήθηκε στο πλαίσιο της απόκτησης Μεταπτυχιακού Διπλώματος (MSc / Master of Science) στο τμήμα Πληροφοριακών Συστημάτων του τμήματος Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ / πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε.) κατά το Φεβρουάριο του έτους 2018.Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να αναδειχθεί η τεχνολογία των QR codes και αυτά που έχει να προσφέρει στον τομέα του Marketing. Στις μέρες μας , λόγω της συνεχούς ανάπτυξης της τεχνολογίας, κάθε εταιρία βρίσκεται αντιμέτωπη με την πρόκληση του να είναι ενημερωμένη και να ακολουθεί τις νέες τάσεις ώστε να θεωρείται πάντα ως πρωτοπόρα από τους καταναλωτές. Για να το πετύχει αυτό, πρέπει να προσαρμόζεται άμεσα και με επιτυχία σε όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις, και μια από αυτές είναι και τα QR codes. Τα QR codes, εάν κάποιος τα χρησιμοποιήσει σωστά, μπορούν να αποφέρουν ποικίλα θετικά αποτελέσματα σε μια εταιρία, όπως για παράδειγμα την αύξηση της κίνησης στην ιστοσελίδα της, ή ακόμα και την αύξηση των διαδικτυακών αγορών της. Στην εργασία αυτή λοιπόν, θέλουμε να δώσουμε έμφαση σε σωστούς τρόπους και τεχνικές καλής πρακτικής, μέσα από παραδείγματα αλλά και από ανάλυση συμπερασμάτων από την πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε. Στα πλαίσια της πρωτογενούς έρευνας πραγματοποιήθηκε συνέντευξη με συνιδρυτή εταιρίας παραγωγής QR codes, καθώς και έρευνα μέσω ερωτηματολογίου που διαμοιράστηκε διαδικτυακά, Τα αποτελέσματα της τελευταίας εισήχθησαν στο μοντέλο Theory of Planned Behavior (TPB) και μας βοήθησαν στο να κατανοήσουμε ποιοι είναι οι ψυχοκοινωνικοί παράγοντες οι οποίοι οδηγούν στην άποψη ότι τα QR codes είναι χρήσιμα. Από τη δευτερογενή μας έρευνα, προκύπτουν εξίσου ενδιαφέροντα αποτελέσματα, καθώς γίνεται αντιληπτή, μετά από εκτενή μελέτη, η πορεία των QR codes και οι διάφορες εφαρμογές τους από εταιρίες οι οποίες τα εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο.
Λέξη κλειδί Διαφήμιση
Καμπάνια
Γραμμωτός κώδικας
Marketing
Qr codes
Theory of Planned Behaviour
Smartphones
Mobile Marketing
Διαθέσιμο από 2018-02-16 02:52:58
Ημερομηνία έκδοσης 02/14/2018
Ημερομηνία κατάθεσης 2018-02-16 02:52:58
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/