Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Μοντελοποίηση του μεριδίου της αγοράς μεταξύ ανταγωνιστικών προϊόντων και χρήση του μοντέλου για τη βελτιστοποίηση της κερδοφορίας |
Δημιουργός |
Παπαδόπουλος, Δημήτριος- Χρόνης |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Στατιστικής |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
43 σ. |
Γλώσσα |
el |
Περίληψη |
Η τιμή μαζί με το προϊόν, τη διανομή και την προώθηση, αποτελούσε πάντα έναν από τους βασικούς πυλώνες του marketing mix όλων των καταναλωτικών αγαθών. Η σημασία της σε σχέση με τα υπόλοιπα στοιχεία του marketing mix (γνωστά και ως 4 Ps of marketing) έχει αναλυθεί από όλα σχεδόν τα βιβλία Marketing με πιο γνωστό το Marketing Management του Philip Kotler Από όταν ξεκίνησε η οικονομική κρίση στη χώρα μας, ο ρόλος της ενισχύθηκε σημαντικά και από εκεί που ήταν ένας από τους τέσσερεις βασικούς πυλώνες, σε πολλές προϊοντικές κατηγορίες εξελίχθηκε στο Νο1 κριτήριο επιλογής των καταναλωτών. |
Λέξη κλειδί |
Τιμολογιακή πολιτική Καταναλωτικά προϊόντα Κερδοφορία super market |
Ημερομηνία έκδοσης |
15-06-2017 |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |