Συλλογές
Τίτλος Μοντελοποίηση του μεριδίου της αγοράς μεταξύ ανταγωνιστικών προϊόντων και χρήση του μοντέλου για τη βελτιστοποίηση της κερδοφορίας
Δημιουργός Παπαδόπουλος, Δημήτριος- Χρόνης
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Στατιστικής
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 43 σ.
Γλώσσα el
Περίληψη Η τιμή μαζί με το προϊόν, τη διανομή και την προώθηση, αποτελούσε πάντα έναν από τους βασικούς πυλώνες του marketing mix όλων των καταναλωτικών αγαθών. Η σημασία της σε σχέση με τα υπόλοιπα στοιχεία του marketing mix (γνωστά και ως 4 Ps of marketing) έχει αναλυθεί από όλα σχεδόν τα βιβλία Marketing με πιο γνωστό το Marketing Management του Philip Kotler Από όταν ξεκίνησε η οικονομική κρίση στη χώρα μας, ο ρόλος της ενισχύθηκε σημαντικά και από εκεί που ήταν ένας από τους τέσσερεις βασικούς πυλώνες, σε πολλές προϊοντικές κατηγορίες εξελίχθηκε στο Νο1 κριτήριο επιλογής των καταναλωτών.
Λέξη κλειδί Τιμολογιακή πολιτική
Καταναλωτικά προϊόντα
Κερδοφορία super market
Ημερομηνία έκδοσης 15-06-2017
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/