Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Έρευνα και ερμηνεία των ψυχολογικών επιρροών στη διαμόρφωση του μάρκετινγκ ειδών πολυτελείας και μελέτες περιπτώσεων |
Δημιουργός |
Παπαδόπουλος, Νικόλαος |
Συντελεστής |
Μπάλτας, Γεώργιος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Τύπος |
Text |
Γλώσσα |
el |
Περίληψη |
Research and Analysis of the psychological factors that created Luxury Marketing and two case studies:LVMH & ROLEX Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξακριβώσει το πώς έχει διαμορφωθεί αυτό που σήμερα ονομάζουμε Luxury Marketing, υπό το πρίσμα των διάφορων ψυχολογικών θεωριών και κοινωνικών επιρροών κατά την εξέλιξη του σύγχρονου δυτικού κόσμου καθώς και τη στρατηγική που έχει ακολουθηθεί από εταιρείες κολοσσούς στον τομέα αυτό. |
Λέξη κλειδί |
Research Luxury Μάρκετινγκ Είδη πολυτελείας Έρευνα Marketing |
Ημερομηνία έκδοσης |
30-09-2018 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
29-03-2019 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |