Συλλογές
Τίτλος Έρευνα και ερμηνεία των ψυχολογικών επιρροών στη διαμόρφωση του μάρκετινγκ ειδών πολυτελείας και μελέτες περιπτώσεων
Δημιουργός Παπαδόπουλος, Νικόλαος
Συντελεστής Μπάλτας, Γεώργιος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τύπος Text
Γλώσσα el
Περίληψη Research and Analysis of the psychological factors that created Luxury Marketing and two case studies:LVMH & ROLEX
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξακριβώσει το πώς έχει διαμορφωθεί αυτό που σήμερα ονομάζουμε Luxury Marketing, υπό το πρίσμα των διάφορων ψυχολογικών θεωριών και κοινωνικών επιρροών κατά την εξέλιξη του σύγχρονου δυτικού κόσμου καθώς και τη στρατηγική που έχει ακολουθηθεί από εταιρείες κολοσσούς στον τομέα αυτό.
Λέξη κλειδί Research
Luxury
Μάρκετινγκ
Είδη πολυτελείας
Έρευνα
Marketing
Ημερομηνία έκδοσης 30-09-2018
Ημερομηνία κατάθεσης 29-03-2019
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/