Συλλογές
Τίτλος Καθοριστικοί παράγοντες δημιουργίας ικανοποίησης πελατών
Δημιουργός Σούλη, Δήμητρα
Συντελεστής Καραντινού, Καλυψώ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Λιονάκης, Κωνσταντίνος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 63 σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=6988
Περίληψη Four are the factors that contribute to satisfaction according to the bibliography. The case study i analyzed was a multinational profitable company which also operates in our coutry.
Γίνεται μια ανάλυση των τεσσάρων παραγόντων που συντελούν στην ικανοποίηση των πελατών με βάση την βιβλιογραφία με μελέτη περίπτωσης μία πολυεθνική κερδοφόρα εταιρεία που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, την Avis.
Λέξη κλειδί Ολική ποιότητα
Εργαζόμενοι
Μάνατζμεντ
Avis
Management
Total quality
Consumers
Workers
Διαθέσιμο από 2019-04-06 15:43:10
Ημερομηνία έκδοσης 2019
Ημερομηνία κατάθεσης 2019-04-06 15:43:10
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/